Beantwoord

Telefoon gevonden met simkaart van T-Mobile

• 29 mei 2019
  • 9 reacties
  • 925 Bekeken

Hee, Ik heb een iPhone gevonden met een T mobile simkaart en ik zag in andere 'communitie' dat er via T mobile contact kan worden gezocht met de eigenaar. Is dit inderdaad mogelijk?
icon

Beste antwoord door Rena_chan 29 mei 2019, 12:42

T-mobile zou aan de hand van de simkaart nr de gegevens van deze persoon kunnen traceren.

Het beste wat je kan doen is de telefoon registreren via https://www.verlorenofgevonden.nl/ en dan meenemen
naar een politie bureau of naar de gemeente
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi MZw,

Wat lief dat je dit wilt proberen!

Het lukt niet in alle gevallen, maar ik kan het zeker proberen op te zoeken! Kun jij het simkaartnummer doorsturen via een Privéberichtje? Dan ga ik kijken wat ik kan vinden!
Ik heb ook een telefoon gevonden met een T-Mobile simkaart. Kunnen jullie de eigenaar informeren zodat deze de telefoon weer terugkrijgt?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Lodewijk007,

Nou daar ben ik alweer! Ik heb al meteen antwoord van de eigenaar en die is ontzettend blij en dankbaar dat je dit doet!

Ik stuur je meteen een privéberichtje met haar e-mailadres, zodat jullie contact met elkaar kunnen zoeken! ✨😁
Reputatie 7
Badge +19
Hi @Lodewijk007,

Super, dankjewel! Ik kon met deze nummers inderdaad de gegevens terugvinden en ik heb de eigenaar van de simkaart en dus de telefoon, een mailtje kunnen sturen! Ik heb daarin gevraagd of hij/zij met jou in contact wil komen!

Hopelijk komt het mailtje aan en kunnen we dit een mooie afloop geven. Ik laat het je weten zodra ik antwoord heb!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Lodewijk007,

Wat lief van je dat je hier de moeite voor wilt doen! Ik help je natuurlijk graag om het toestel bij de eigenaar terug te krijgen.

Kun je mij een privéberichtje sturen met het simkaartnummer? Dan ga ik kijken of ik deze nog kan terugvinden in het systeem!
Ik heb ook een toestel gevonden met een Simkaart van T-Mobile. Ik heb een Simkaartnummer en een IMEI-nummer. Willen jullie de eigenaar in kennis stellen? Ik wil graag het toestel weer terugbrengen bij de rechtmatige eigenaar. Ik heb het ook aangemeld bij de gemeente maar tot nu toe na 2 weken geen reactie mogen ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
HI Ian315,

Heel tof dat je graag het toestel weer bij de eigenaar wilt krijgen! Je kan het beste het toestel registreren als gevonden voorwerp zoals Rena Chan ook aangeeft. Je kan ons ook het simkaart nummer doorgeven. Je kan mij een privébericht sturen met dat nummer. Als het nummer bekend is bij ons kunnen wij contact opnemen met de klant en vragen of hij/zij haar gegevens met je wilt delen. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Hallo, Ik heb een mobiele telefoon gevonden met daarin een Tmobile simkaart. Is het mogelijk om de eigenaar via dat nummer te traceren zodat hij/zij de telefoon weer terug kan krijgen?
Reputatie 3
Badge
T-mobile zou aan de hand van de simkaart nr de gegevens van deze persoon kunnen traceren.

Het beste wat je kan doen is de telefoon registreren via https://www.verlorenofgevonden.nl/ en dan meenemen
naar een politie bureau of naar de gemeente

Reageer