Beantwoord

Telefoon is gestolen

• 16 juli 2019
  • 8 reacties
  • 894 Bekeken

Mijn nieuwe huawei mate 20 lite is gestolen. Deze zit aan mijn abonnement vast (ik betaal hier €10 per maand voor). Wat nu???
icon

Beste antwoord door TAVL 16 juli 2019, 12:01

Goedemiddag @Leanne Bus,

Dat is balen zeg. Ben je hiervoor verzekerd? Dan kun je het beste contact opnemen met de verzekeringsmaatschappij. Dat is de snelste weg voor een nieuw toestel. Hiervoor moet je wel aangifte doen bij de politie.

In andere gevallen ben je zelf verantwoordelijk. Dan nog altijd aangifte doen. Wellicht kun je dan in aanmerking komen voor een early renewal. Dan geldt wel dat het oude toestel alsnog afbetaald moet worden.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @Leanne Bus,

Dat is balen zeg. Ben je hiervoor verzekerd? Dan kun je het beste contact opnemen met de verzekeringsmaatschappij. Dat is de snelste weg voor een nieuw toestel. Hiervoor moet je wel aangifte doen bij de politie.

In andere gevallen ben je zelf verantwoordelijk. Dan nog altijd aangifte doen. Wellicht kun je dan in aanmerking komen voor een early renewal. Dan geldt wel dat het oude toestel alsnog afbetaald moet worden.
Reputatie 7
Badge +20
@Leanne Bus En als aanvulling op @TAVL Snel je simkaart blokkeren in je account zodat ze geen extra kosten kunnen maken die voor jouw rekening komen.
Groetjes!
Goedemiddag @Leanne Bus,

Jammer genoeg niet verzekerd en aangifte doen kan ik nog niet omdat mijn nieuwe simkaart nog niet binnen is
Reputatie 7
Badge +20
@Leanne Bus Waarom kan je dan geen aangiften doen? Daar heb je toch je nieuwe Sim niet bij nodig?
Je kan ook Online aangiften doen.
Probeer het eens bij je eigen inboedelverzekering!
@Leanne Bus Waarom kan je dan geen aangiften doen? Daar heb je toch je nieuwe Sim niet bij nodig?
Je kan ook Online aangiften doen.
Probeer het eens bij je eigen inboedelverzekering!

Om online aangifte te doen moet ik inloggen met mijn digid en daarvoor moet ik een verificatie code krijgen via sms en dat kan niet zonder sim...
Ben ondertussen early renewal aan het regelen.
Reputatie 7
Badge +5
Goed te lezen. Blijft natuurlijk een erg vervelende situatie. Hoop dat we je op weg hebben kunnen helpen en je snel weer een nieuw toestel en sim hebt. Mochten we nog met je mee kunnen denken, laat het dan zeker weten.
Reputatie 7
Badge +20
@Leanne Bus Mischien kan je je gsm hier ook registreren
  1. Registreer in het Gestolen Objecten Register

Reageer