Beantwoord

Telefoon springt direct op voicemail

• 4 januari 2016
  • 2 reacties
  • 566 Bekeken

Sinds enige tijd springt mijn telefoon vrijwel meteen op voicemail als ik gebeld word. Hoe stel ik in dat deze vaker overgaat, voordat hij op de voicemail springt?
icon

Beste antwoord door HugoB 5 januari 2016, 20:07

Als ik het goed begrijp gaat je telefoon eerst wel even over voordat hij naar de voicemail gaat?

Je kunt de tijd instellen tussen de 5 en de 30 seconden in stapjes van 5 seconden. 5 seconden komt ongeveer overeen met 1x overgaan. Hier kun je de betreffende code lezen waarmee de tijd te veranderen is.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +5
Als ik het goed begrijp gaat je telefoon eerst wel even over voordat hij naar de voicemail gaat?

Je kunt de tijd instellen tussen de 5 en de 30 seconden in stapjes van 5 seconden. 5 seconden komt ongeveer overeen met 1x overgaan. Hier kun je de betreffende code lezen waarmee de tijd te veranderen is.
Reputatie 2
Hallo SvenTT, het is op te lossen door: via MyTmobile, inloggen, de code **61*+31624(uw volledige 06-nummer)*11*aantal seconden# in te toetsen in je belapp. 30 (seconden) is het maximale wat je kunt intoetsen.
Mocht dit niet lukken probeer dan om op My T-Mobile de voicemail in en uit te schakelen. Schakel daarna je telefoon uit en weer aan Opdat deze opnieuw aangemeld wordt.
Heb je wat aan deze informatie? Groet, eM.

Reageer