Beantwoord

Telefoon verdwenen na toestelinruil Teqcycle?

• 2 oktober 2017
  • 33 reacties
  • 1866 Bekeken

Toon eerste reactie

33 reacties

Hoi
Zelf ook grote problemen met teqcylce. Zeggen dat er kerven in toestel zitten. Echt geheel in nieuwstaat ingeleverd.
Gevraagd of ze me foto sturen ben benieuwd.
Na vele mailtjes pas contact gekregen. Heb gezegd bij geen reactie ga ik aangifte doen, het zijn gewoon grote oplichters.
Toch benieuwd wat de werkelijke rol van T-Mobile hier jn is!!
Ik heb vandaag een sms ontvangen van T-mobile dat mijn klacht in goede orde is ontvangen en dat ik binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie krijg.. Aangezien T mobile een samenwerkingsverband is aangegaan met Teqcycle ben ik ook erg benieuwd wat hier uit gaat komen. Dat Teqcycle een bedrijf is wat de boel oplicht is duidelijk..Gezien alle berichten die er over zijn..
Vraagje naar de voortgang:

Heeft iemand op dit forum zijn of haar toestel terug die hij of zij heeft opgestuurd? Ik zou hem binnen 14 dagen terugkrijgen en we zijn al 3 weken verder. Men zegt bij Teqcycle het op te gaan zoeken maar ik verwacht er absoluut niet veel van...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Carnot13,

Ik kan de status daarvan niet inzien. Je moet daarvoor echt terecht bij Teqcycle. Ik hoop dat ze het snel oplossen voor je! Houd je ons op de hoogte?
Wat ik mij afvraag is iedereen die hier op gereageerd heeft, er met een goed gevoel mee gestopt.. Ik helemaal niet ik vind het heel makkelijk hoe er gereageerd wordt.. Zowel door T-mobile en Teqcycle.. Dit is echt een actie iemand lekker maken maar daarna een domper..
Annette, hoe is t jou vergaan?
Ik heb een vergelijkbaar verhaal; toestel ingeruild ivm de 100 extra inruilwaarde. 81 euro getaxeerd online, eerst pakket geweigerd, tijd gezworven, terechtgekomen bij Teqcycle en nu gewaardeerd op 0 euro. Ik krijg dus als ik akkoord ga 100 euro ipv 181 euro. Maar wat doe Ik? Laat ik het terugkomen met risico dat er inmiddels wel schade in of ga ik akkoord? Je staat met je rug tegen de muur! Ik wilde graag inruilen ipv zelf verkopen, maar dit slaat echt nergens op. Er zouden barsten, krassen en kerven in zitten en het LCD scherm zou niet werken, maar er is slechts 1 kerf te vinden bij de volumeknoppen en verder niets! Het toestel was prima en heeft goed beschermd gezeten maar hoe zou ik hem terugkrijgen? Als ik dit geweten had... maar wat nu? Akkoord gaan met de te lage waardering (die écht niet klopt!) Of poot stijf houden met risico dat ik een kapot toestel terug krijg? Hoe is het bij jou opgelost, wat adviseer je? Dit nooit meer!
Ik heb hun bod afgewezen en mijn telefoon in de staat waarin ik hem heb opgestuurd terug gekregen. Uiteindelijk via marktplaats het toestel verkocht. Het is 1 grote oplichting deze actie. Dat is mij inmiddels wel duidelijk. Ze houden elkaar de hand boven het hoofd.
Reputatie 2
Bedankt allemaal voor de nuttige informatie's. Ik was van plan om mijn telefoon in te leveren bij Teqcycle, maar denk dat ik toch maar verder zoek.. Ten eerste had ik mijn pakketje klaar gemaakt en naar eerste dichtbij zijnde DHL punt wilde het afgeven, klopte het verzendlabel niet.. Dus ik naar Teqcycle gebeld, gratis nummer moest ik alles in engels uitleggen want duits lukte me net niet.. zeide ze dat ik miss naar andere DHL punt probeer, miss dat het daar wel lukt. Ook niet dus, ben er voor niets naar een tweede DHL punt gegaan. Paar mails gestuurd naar Teqcycle. T-Mobile informatie gevraagd zegd een van de medewerker dat ze nooit van Teqcycle gehoord hebben, ook alles uit moeten leggen.. pff, kwam er ook niet wijs uit.

Dus bij deze, heb ik een andere inruil gevonden die veel makkelijker is dan dit.. Daar hoef je bijna niets voor te doen en geeft nog meer waarde aan ook. Veel beter enz. dan Teqcycle (iig hoop ik).

Reageer