Beantwoord

Telefoon verloren/gestolen

• 28 februari 2019
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

Hallo, ik ben zaterdag mijn iphone xs verloren/gestolen. Ik heb de simkaart al geblokeerd en nieuwe aangevraagd maar wat kan ik nu verder het best doen?
icon

Beste antwoord door CrisTien 28 februari 2019, 16:37

Beste @Sahmed Lees de tips.

Doe aangifte
Belangrijk is aangifte te doen bij politie. Als je een verzekering hebt op je toestel wordt namelijk altijd gevraagd naar een kopie van het proces verbaal of de verklaring van vermissing. Volg de stappen op deze pagina om een melding te maken van verlies of diefstal

Zoek mijn iPhone
Een iPhone valt terug te vinden door in te loggen op iCloud.com. Dat doe je met het Apple ID en het wachtwoord waarmee de telefoon is ingesteld. Standaard staat deze dienst aan op alle iPhones. Tik op iCloud.com op de knop ‘Zoek mijn iPhone’. Wie meerdere Apple-apparaten heeft, kan bij ‘alle apparaten’ kiezen voor het gewenste toestel. Er wordt dan op de kaart weergegeven waar het toestel zich bevindt.

Kijk bij Verloren of gevonden of iemand je telefoon heeft gevonden!
Hopelijk krijg je de telefoon weer terug.
🍀
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Je kunt eerder verlengen, dat noemen ze Early Renewal.

Er zit wel kosten aan verbonden. Namelijk éénmalig € 71,12. Verder betekent Early Renewal het volgende:
• Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
• Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.

Je kunt hier meer informatie vinden over Early Renewal.

Je kunt ook voorlopig je verlies nemen en een goedkoop/ander toestel kopen bij een webwinkel of marktplaats. 4 maanden voor het einde van je abonnementsperiode kun je weer verlengen en dan een nieuw toestel erbij kiezen. Die wordt dan gelijk verzonden, het abonnement en afbetaling van dat nieuwe toestel start dan pas aansluitend aan je huidige abonnement.
Reputatie 7
Badge +20
Beste @Sahmed Lees de tips.

Doe aangifte
Belangrijk is aangifte te doen bij politie. Als je een verzekering hebt op je toestel wordt namelijk altijd gevraagd naar een kopie van het proces verbaal of de verklaring van vermissing. Volg de stappen op deze pagina om een melding te maken van verlies of diefstal

Zoek mijn iPhone
Een iPhone valt terug te vinden door in te loggen op iCloud.com. Dat doe je met het Apple ID en het wachtwoord waarmee de telefoon is ingesteld. Standaard staat deze dienst aan op alle iPhones. Tik op iCloud.com op de knop ‘Zoek mijn iPhone’. Wie meerdere Apple-apparaten heeft, kan bij ‘alle apparaten’ kiezen voor het gewenste toestel. Er wordt dan op de kaart weergegeven waar het toestel zich bevindt.

Kijk bij Verloren of gevonden of iemand je telefoon heeft gevonden!
Hopelijk krijg je de telefoon weer terug.
🍀

Reageer