Vraag

Telefoonnummer veranderen

Hoi ik wil mijn nummer veranderen want er is iemand geweest die mijn nr aan onbekende heeft gegeven en nu word ik constant gebelt en gesmst door vreemde mensen en daardoor heb ik nu thuis problemen met mijn vriend want die denkt dat ik zelf mijn nr ergens heb doorgegeven. Ik wil het liefst vandaag nog veranderen maar dat gaat zeker niet op een zondag? En zou ik het ook zelf kunnen doen via my t-mobile?

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
een nummer veranderen gaat niet zomaar tmobile gaat een proces af met waarschuwen van de personen die je lastig vallen bel maandag even met 06-2400=1200
Reputatie 6
@liekje23
Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Je kunt telefonisch bij T-Mobile Klantenservice (06-24001200) een nieuw mobiel nummer aanvragen. De eerste keer is het wijzigen van je telefoonnummer kosteloos. Als je al eens eerder je nummer hebt gewijzigd, betaal je €15,- voor het wijzigen van je telefoonnummer.

Je nummer wordt direct gewijzigd door T-Mobile Klantenservice. Houdt er dus rekening mee dat je vanaf dat moment niet meer bereikbaar bent op je oude nummer.
Reputatie 2
Je kunt het nr ook blokken in je tel. Heb dat hier ook gedaan en nergens last meer van.

Gr Fred