Beantwoord

Telefoonnummer veranderen

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Ik wil graag mijn nummer veranderen en mijn abonnement loopt nog, wat moet ik doen om mijn nummer te veranderen ?
icon

Beste antwoord door MichelD4 13 november 2016, 17:13

Beste Eda,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Je wilt graag je T-Mobile 06-nummer laten veranderen in een nieuw 06-nummer, maar weet niet op welke wijze je dit kunt doen.
Ik zal je uitleggen hoe dat in zijn werk gaat.

Optie 1 :

Het aangeven via het forum (via deze topic), waarna een moderator je verzoek zal gaan verwerken, en je vervolgens door middel van een privé bericht van één van de moderators op de hoogte wordt gebracht van je nieuwe 06-nummer.
Het kan 24 tot 48 uur duren, voordat een moderator jouw verzoek zal gaan verwerken.

Optie 2 :

Door te bellen met de klantenservice, vanaf je eigen mobiel te bereiken via 1200 of vanaf een ander mobiel/ vaste lijn op 06 - 2400 1200.
Ze zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur of zaterdag van 08:30 t/m 17:30 uur.
Op zon- en feestdagen zijn ze gesloten!
In dit geval is het met één telefoontje geregeld, afhankelijk van hoe snel je het wilt laten veranderen.

Let wel! Het wijzigen van je 06-nummer in een nieuwe 06-nummer, kunnen eenmalige kosten in rekening gebracht worden van € 20,34 (standaard willekeurig nummer).

In de goede hoop, je hiermee geholpen te hebben.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Beste Eda,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Je wilt graag je T-Mobile 06-nummer laten veranderen in een nieuw 06-nummer, maar weet niet op welke wijze je dit kunt doen.
Ik zal je uitleggen hoe dat in zijn werk gaat.

Optie 1 :

Het aangeven via het forum (via deze topic), waarna een moderator je verzoek zal gaan verwerken, en je vervolgens door middel van een privé bericht van één van de moderators op de hoogte wordt gebracht van je nieuwe 06-nummer.
Het kan 24 tot 48 uur duren, voordat een moderator jouw verzoek zal gaan verwerken.

Optie 2 :

Door te bellen met de klantenservice, vanaf je eigen mobiel te bereiken via 1200 of vanaf een ander mobiel/ vaste lijn op 06 - 2400 1200.
Ze zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur of zaterdag van 08:30 t/m 17:30 uur.
Op zon- en feestdagen zijn ze gesloten!
In dit geval is het met één telefoontje geregeld, afhankelijk van hoe snel je het wilt laten veranderen.

Let wel! Het wijzigen van je 06-nummer in een nieuwe 06-nummer, kunnen eenmalige kosten in rekening gebracht worden van € 20,34 (standaard willekeurig nummer).

In de goede hoop, je hiermee geholpen te hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Eda25,

Welkom op ons forum! 🙂

Onze Klantexpert MichelD4 heeft je al van het goede antwoord voorzien. Ik ben nog wel benieuwd naar de reden dat je jouw nummer zou willen wijzigen? Je vindt op deze pagina overigens een overzicht van de soorten telefoonnummers die we aanbieden en wat de kosten hiervan zijn.

Wij kunnen dit voor je regelen, maar dan kiezen wij het nummer voor je uit, als je hier geen voorkeur voor hebt. Als je telefonisch contact opneemt, dan krijg je een aantal telefoonnummers voorgelegd om uit te kiezen. Je hebt dan zelf nog de keus welke van die nummers je het beste vindt. Daarnaast weet je dan dat jouw telefoonnummer wordt omgezet, je ontvangt van ons wel een bericht dat het verwerkt is, maar dat gebeurt dus niet per direct.

Als wij je kunnen helpen bij deze wijziging, dan horen we dat natuurlijk graag van je! 🙂
Ik wil mijn nummer graag veranderen omdat ik van klas ben gewisseld en het niet fijn vindt dat nu super veel mensen nog mijn nummer hebben. Zou ik dus via hier ook gewoon mijn nummer laten kunnen veranderen door een moderator ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eda,

Ik heb je nummer gewijzigd en een privébericht gestuurd met wat meer informatie. 🙂
Ik heb de instructies gevolgd, mijn telefoon uit en weer aangezet. Waar kan ik nu zien dat mijn nummer echt veranderd is?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eda,

Als het goed is is je nummer nu gewijzigd. Ik hoop je daar ook een privébericht over gestuurd. Laat je mij weten of alles weer naar behoren werkt?
Hi ik wil graag me nummer veranderen en zo snel mogelijk. Kan dat?
Reputatie 7
Badge +18
Hi ik wil graag me nummer veranderen en zo snel mogelijk. Kan dat?

Het beste kun je dan bellen, voor contact mogelijkheden zie: https://www.t-mobile.nl/service
Eem ander standaard nummer aanvragen kost je 20,34 euro

Groet, Folkert

Reageer