Beantwoord

Telefoonnummer wijzigen

• 31 maart 2013
  • 34 reacties
  • 2186 Bekeken

Hoi
ik wil graag mijn nummer laten wijzigen omdat ik word lastig gevallen zonder nunmer dus privecalls.. Het is de 1e keer dat ik wil wijzigen dus is het gratis, toch?
En hoe lang duurt het voordat ik mijn 'nieuwe' nummer heb?
icon

Beste antwoord door WillemE 2 april 2013, 08:33

@ Sujataa

Welkom bij de T-Mobile Community! :)

Wat vervelend dat je overlast hebt op je huidige nummer! 😞 Het wijzigen hiervan is de eerste keer inderdaad kosteloos. Je kan hiervoor contact opnemen met de klantenservice, of mij even een PB sturen met je telefoonnummer, adresgegevens en geboortedatum - dan kan ik dit eventueel ook voor je doen. De wijziging gaat dan per direct in, dus je kunt dan meteen gebruik gaan maken van je nieuwe telefoonnummer!
Bekijk origineel

34 reacties

@ Sujataa

Welkom bij de T-Mobile Community! :)

Wat vervelend dat je overlast hebt op je huidige nummer! 😞 Het wijzigen hiervan is de eerste keer inderdaad kosteloos. Je kan hiervoor contact opnemen met de klantenservice, of mij even een PB sturen met je telefoonnummer, adresgegevens en geboortedatum - dan kan ik dit eventueel ook voor je doen. De wijziging gaat dan per direct in, dus je kunt dan meteen gebruik gaan maken van je nieuwe telefoonnummer!
Ik wel mijn nummer wijzegen
Reputatie 6
Badge +16
@Rassuli

Allereerst welkom op het T-Mobile Forum!

Bedoel je hiermee dat je jouw 06-nummer van het contract waarmee je geregistreerd staat gewijzigd wil hebben? Als je hier akkoord mee gaat kunnen wij jouw 06- nummer wijzigen. Ik zal je dan een privébericht sturen met het nieuwe nummer. Ik wacht je bericht af. 😉
Hallo ik wil mijn nummer wijzigen omdat ik word lastig gevallen ik heb het nog eerder ook veranderd ik weet dat er kosten aan verbonden is maar toch wil ik wijzigen wat moet ik doen om het te wijzigen
@sevi

Welkom bij de T-Mobile Community! :D

Ik zie dat je ook al contact hebt gezocht via mail en dat is aangegeven dat dit via de telefonische klantenservice kon. Ik kan dit ook voor je doen. Wil je mij een privébericht sturen met daarin ter controle je naam, adres en geboortedatum? Dan zal ik een bericht terugsturen met het nieuwe nummer.
Hallo, ik wil graag via een privebericht mijn nummer wijzigen.. ik word gigantisch lastig gevallen door onbekende mensen heel erg irritant, ik hoop dat dit zo snel mogelijk kan.. bellen is voor mij nu even niet mogelijk :(
Reputatie 6
Hoi Sylvia.H,
Op dit moment is het niet mogelijk om je 06-nummer te wijzigen. Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin de reden waarom de wijziging niet mogelijk is.
Hallo,

Ik wil graag mijn mobiele nummer wijzigen per direct zsm!  De klantenservice is momenteel gesloten 
Reputatie 6
Hoi MirelaMesic,
ik heb je hierover een privébericht gestuurd. Wil je daarop reageren?
Beste T-mobile, ik zou ook graag mijn nummer wijzigen. Dit is echter de eerste keer, ik wil een prive bericht sturen alleen dit lukte echter niet. Ik ontvang graag een bericht van 1van jullie.
LiefsX
Reputatie 6
Badge +16
@kell_kells

Ik heb jouw 06-nummer gewijzigd. In het privébericht dat ik je heb gestuurd zal je meer informatie vinden. 🙂
Beste Razza, Wat fijn dat dit direct geregeld kon worden. Ik sla deze direct op. Betekent dit eigenlijk dat ik mijn t-mobile punten kwijt ben?Liefs
Reputatie 6
Badge +16
@kell_kells

Ik ben blij om te lezen dat je tevreden bent. :)

Je behoudt hetzelfde klantnummer, dit betekent dat je de opgespaarde T-Mobile Extra punten ook behoudt.
Owkeejh dankje wel voor je informatie en voor het wijzigen van mijn telefoonnummer.
De klantenservice is nu gesloten, maar aangezien het ook via het forum kan zou ik ook graag een nieuwe nummer willen hebben. 

Alvast bedankt 🙂
Hallo...

Ik wil ook graag mijn nummer wijzigen.. maar volgende week laten ingaan kan dat?
Dan heb ik namelijk nog tijd om mensen op de hoogte te stellen die mij niet lastig vallen
Reputatie 2
Ik wil ook graag mijn nummer wijzigen
Reputatie 6
Badge +16
@_merrrve

Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de T-Mobile klantenservice. Zij hebben het nummer gelijk voor je gewijzigd.

@peetttt

Welkom op het forum. :)

Voor jou geldt hetzelfde. Je nummer is inmiddels al gewijzigd door een van onze collega's bij de telefonische klantenservice.

@yasmin

Ook jij welkom op het forum.

Ook voor jou geldt dat het nummer inmiddels al gewijzigd is door een van onze medewerkers. 😉
Ik word lastig gevallen en wil graag zo snel mogelijk mijn nummer wijzigen
Ik word lastig gevallen en wil graag zo snel mogelijk mijn nummer wijzigen

Welkom op het forum!

Je nummer wijzigen kan het snelst door de klantenservice te bellen: 06-2400 1200. Dan wordt het direct geregeld en je kunt ook uit meerdere nummers kiezen.

Je kunt ook afwachten tot het topic hier weer opgepikt wordt door een moderator maar de gemiddelde reactietijd kan 24-48 uur zijn.
Hai,

Ik zou ook graag per direct mijn nummer willen wijzigen. Zouden jullie mij ook een mailtje kunnen sturen?

groetjes 
Reputatie 5
@chelsear Welkom op het T-Mobile forum!

Om je nummer te wijzigen kun je het beste contact opnemen met onze telefonische klantenservice opnemen. Ik zie dat je dat inmiddels hebt gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan zien wij je graag weer terug op het T-Mobile forum.
Ik wil ook graag mijn telefoonnummer wijzigen, het is de eerste keer. Kan ik je ook een privebericht sturen?
Reputatie 5
@bbeyhan.66

Het is geen probleem om je telefoonnummer te wijzigen, het is echter wel zo dat het kan zijn dat ik of één van mijn collega's het telefoonnummer voor je wijzigt en jij dit vervolgens pas later doorhebt doordat je het bericht op het forum misschien niet direct ziet.

Mocht je willen dat ik het telefoonnummer voor je wijzig dan ontvang ik graag een privéberichtje met daarin je klantnummer en ter controle de naam van je bedrijf, postcode en geboortedatum. Ook kun je ervoor kiezen om contact op te nemen met Team Zakelijk via 0800 8112 zodat je direct weet wanneer de wijziging is doorgevoerd.

Ik hoor het wel van je! 🙂
Hoi
Is het ook mogelijk om je nummer te wijzigen naar een nummer van een andere aanbieder? (Waar het contract van afgelopen is en per direct opgezegd kan worden)?

Reageer