Vraag

Telefoonnummer wijzigen/veranderen

• 29 mei 2016
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Goedeavond,

Ik wordt lastig gevallen door iemand, deze persoon, waarvan ik niet weet wie het is, deelt mijn nummer uit op bepaalde website's.

Ik ben hier absolute niet van gediend en ik wil graag mijn mobile nummer wijzigen/veranderen, ik weet niet of ik dat zelf kan op mytmobile of moet ik dan naar t-mobile bellen?

Alvast bedankt 🙂

3 reacties

Hoi JeffreyZalm, welkom op het klantenforum.

Wat een waardeloze streek zeg. Kun je daar geen aangifte van doen?

Via het forum kun je je telefoonnummer laten veranderen door een T-Mobile Moderator, echter heb je dan volgens mij geen keuzevrijheid. Ik meen eens gelezen te hebben dat ze geen nummers kunnen 'vasthouden', waardoor je nummer gewoon in 'iets anders' verandert.

Via de telefonische klantenservice kun je ook je telefoonnummer laten veranderen, volgens mij krijg je dan wel een paar opties. Vraag dan wel voor de zekerheid na of het niet een 'gouden nummer' is, want die kunnen nogal prijzig zijn. 😉 Op deze pagina lees je er meer over. (Schrik niet van de prijzen. 😉 )
Dankjewel,

Als ik een "keuzevrij" nummer wil hebben kan dat ook vandaag geregeld worden door een moderator?

Alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +16
Hey Jeffrey,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Het is natuurlijk minder leuk dat je wordt lastig gevallen. Goed dat je dit bij ons aangeeft.

Ik ben gelijk het systeem in gedoken om je nummer te wijzigen. Omdat het in deze situatie om telefonisch overlast gaat heb ik je nummer kosteloos veranderd. Ik stuur je zo een privéberichtje met je nieuwe 06-nummer. Zet voor de zekerheid zo je telefoon één keer helemaal uit en weer aan.

Hopelijk is het hiermee opgelost!

Ps. je mag Kaassausje bedanken voor mijn snelle reactie. 😉

Reageer