Beantwoord

Tevredenheidsonderzoek ??

Waarom zou je nog deelnemen ? als je met een kluitje het riet in wordt gestuurd oplossingen zijn verderweg dan ooit vooral als het om geld gaat blijk maar weer eens te meer met hoeveel kwalificeert u onze medewerkers ? Het legt er maar net aan hoe het gesprek verlopen is wat ik gehad heb met een van jullie medewerkers
icon

Beste antwoord door WillemE 31 oktober 2014, 13:04

@ Waterval

Nooit leuk om te horen dat je onze service zo ervaart, ik herken me hier persoonlijk niet in maar ik vind het natuurlijk vervelend dat jij deze ervaring hebt. Ik zie dat mijn collega je in dit topic van een antwoord heeft voorzien. Ik hoop dat je tevreden bent met de geboden oplossing! 🙂

Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan zien we je graag terug op ons Forum!
Bekijk origineel

5 reacties

Sluit ik mij bij aan het kastje naar de muur doe ook mee
Al van af vorig jaar juli 2de telefoon 3de reparatie en in een keer kunnen ze niks vinden
Me telefoon heb weer andere software maar ze konden niks vinden
Terwijl er beloofd is als deze voor de derde x voor reparatie ging ik een ander zou krijgen
Nu niet want er mankeer niks aan om gek van te worden en anders word je het wel van t-mobile
Heb sinds vorig jaar een contract waar ik niks aan heb bel meer met t-mobile dan me vrienden
Belofte maak schuld t-mobile kom het na of maak ze niet
Belofte gemaakt door geerd winter
Ja precies ze weten erg veel te vertellen maar op te lossen h
Ja precies oplossingen zijn verder weg daj ooit we praten wel naar oplosdingen maar in de praktijk komt daar maar weinig van terecht
Reputatie 4
@ Waterval

Nooit leuk om te horen dat je onze service zo ervaart, ik herken me hier persoonlijk niet in maar ik vind het natuurlijk vervelend dat jij deze ervaring hebt. Ik zie dat mijn collega je in dit topic van een antwoord heeft voorzien. Ik hoop dat je tevreden bent met de geboden oplossing! 🙂

Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan zien we je graag terug op ons Forum!
Reputatie 4
@ Sjouk73

Dank voor je bericht, ik kan me voorstellen dat dit voor frustratie zorgt. Ik zie dat de reparateur jouw toestel opnieuw onder de loep heeft genomen maar dat er geen defecten zijn gevonden.

Ervaar je op dit moment nog steeds problemen? Zo ja; welke problemen ervaar je dan precies? Op het moment dat we dit weten kunnen we je namelijk gerichte tips geven of acties in gang zetten om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen. Ik hoor het graag van je!

Reageer