Beantwoord

The Light Phone

• 27 maart 2021
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Hallo,
Is T-Mobile van plan om The Light Phone in het aanbod op te nemen?
Lijkt me een prima idee, het toestel zou op jullie netwerk moeten werken.

groet,
Jasper

icon

Beste antwoord door eric 27 maart 2021, 19:27

Een fabrikant van toestellen zal wel effort moeten stoppen in het certificeren van zijn apparatuur op de Nederlandse netwerken. B.v. Om APN en Volte gegevens in de rom op te nemen die per netwerk anders zijn. Ook zal zo'n fabrikant lokaal een service organisatie moeten opzetten en marketing gaan bedrijven. 

Ik kan weinig info vinden over de fabrikant van dit zwarte toestel, laat staan andere specificaties. Het is ook niet dat de prijs super intressant is of zo.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Een fabrikant van toestellen zal wel effort moeten stoppen in het certificeren van zijn apparatuur op de Nederlandse netwerken. B.v. Om APN en Volte gegevens in de rom op te nemen die per netwerk anders zijn. Ook zal zo'n fabrikant lokaal een service organisatie moeten opzetten en marketing gaan bedrijven. 

Ik kan weinig info vinden over de fabrikant van dit zwarte toestel, laat staan andere specificaties. Het is ook niet dat de prijs super intressant is of zo.

Reputatie 7
Badge +18

Het is een telefoon van een klein bedrijfje via een crowdfunding actie en ik ben het met @eric eens dat de prijs helemaal niet interessant is voor een simpele 4G telefoon. Kun je net zo goed een Nokia 3310 4G kopen.

Reageer