Vraag

Tidalstreams van bundel af

  • 30 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 327 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 5 reacties

Al paar dagen gaan mijn Tidalstreams van bundel af en niet van datavrije muziek data teller?
 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @boph6 

Ik kijk graag met je mee! Heb je je interne datatellers gecontroleerd en is er daar meer data verbruikt dan je bij je datavrije muziek teller ziet? Zo ja, zou je screenshots kunnen delen met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Dan kunnen we dit doorzetten naar onze technische specialisten. 

Hallo Hajar

is dit wat je bedoeld?

 

Is er al meer info over bovenstaande probleem

Reputatie 7
Badge +20

@boph6 

Er zijn geen problemen met Tidal bij ons bekend, maar ik ga het even voor je navragen en kom er bij je op terug zodra ik meer info heb!

Alvast bedankt David.

 

Ik heb hier sinds een paar weken ook last van  Heb teller van telefoon vanavond op nul gezet. Via onderstaande printscreens is goed af te lezen dat alle dataverbruik van Tidal van de bundel afgaat. (Had 1 gb data erbij gekocht omdat de maandelijkse bundel op was). Hoe kan dit worden opgelost?

 

Reputatie 7
Badge +20

@boph6

Dit heb ik voor je doorgezet naar onze afdeling die dit verder na kan kijken. Het kan zijn dat ze direct contact met je opnemen (telefonisch), om samen te kunnen meten. Hopelijk kunnen ze snel achterhalen waar het aan ligt!

@rinzeanne

Ik zie dat mijn collega Joël dit vanochtend ook al voor jou heeft geregeld!

 

In de tussentijd kunnen jullie natuurlijk ook tijdelijk even gebruikmaken van de andere muziekdiensten die we aanbieden!

Bedankt voor het doorzetten, hoop ook voor een snelle oplossing.

Reageer