Al paar dagen gaan mijn Tidalstreams van bundel af en niet van datavrije muziek data teller?
Al paar dagen gaan mijn Tidalstreams van bundel af en niet van datavrije muziek data teller?
Er zijn geen problemen met Tidal bij ons bekend, maar ik ga het even voor je navragen en kom er bij je op terug zodra ik meer info heb!
Hi
Ik kijk graag met je mee! Heb je je interne datatellers gecontroleerd en is er daar meer data verbruikt dan je bij je datavrije muziek teller ziet? Zo ja, zou je screenshots kunnen delen met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Dan kunnen we dit doorzetten naar onze technische specialisten.
Hallo Hajar
is dit wat je bedoeld?
Hi
Ik zie inderdaad dat we jouw melding hebben ontvangen en dat dit nu wordt onderzocht. Hopelijk komt er snel uitsluitsel over!
Alvast bedankt David.
Ik heb hier sinds een paar weken ook last van Heb teller van telefoon vanavond op nul gezet. Via onderstaande printscreens is goed af te lezen dat alle dataverbruik van Tidal van de bundel afgaat. (Had 1 gb data erbij gekocht omdat de maandelijkse bundel op was). Hoe kan dit worden opgelost?
Is er inmiddels al bekend of dat datavrije muziek nog gaat werken?
Ik zie dat jouw case nog altijd in behandeling wordt genomen, dus het is nog even afwachten. Als je ergens anders vragen over hebt, dan horen we het graag!
Oké ik zal nog even geduld hebben.
Dit heb ik voor je doorgezet naar onze afdeling die dit verder na kan kijken. Het kan zijn dat ze direct contact met je opnemen (telefonisch), om samen te kunnen meten. Hopelijk kunnen ze snel achterhalen waar het aan ligt!
Ik zie dat mijn collega Joël dit vanochtend ook al voor jou heeft geregeld!
In de tussentijd kunnen jullie natuurlijk ook tijdelijk even gebruikmaken van de andere muziekdiensten die we aanbieden!
Bedankt voor het doorzetten, hoop ook voor een snelle oplossing.
Beste
Na eerste telefonisch contact met de helpdesk wat niet echt duidelijk eindigde heb ik op 5 december het probleem van Tidal & data vrij ook aangemeld via het contact formulier. Tot op heden nog geen enkele reactie gehad, behalve de bevestiging (Kenmerk: 49040182 ) dat het formulier is verstuurd.
Hier lees ik ook niet dat er een oplossing is, vandaar dat ik via deze weg aandacht vraag.
Is dit een structureel probleem?
Indien het geen structureel is zou je dan ook bij mij eens na kunnen kijken wat er aan de hand is bij mij?
Al vast bedankt
Is er al meer info over bovenstaande probleem
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.