Beantwoord

Tidalstreams van bundel af

  • 30 oktober 2019
  • 22 reacties
  • 973 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 7 reacties

Al paar dagen gaan mijn Tidalstreams van bundel af en niet van datavrije muziek data teller?
 

icon

Beste antwoord door Hajar 31 oktober 2019, 12:36

Hi @boph6 

Ik kijk graag met je mee! Heb je je interne datatellers gecontroleerd en is er daar meer data verbruikt dan je bij je datavrije muziek teller ziet? Zo ja, zou je screenshots kunnen delen met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Dan kunnen we dit doorzetten naar onze technische specialisten. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

22 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@boph6 

Er zijn geen problemen met Tidal bij ons bekend, maar ik ga het even voor je navragen en kom er bij je op terug zodra ik meer info heb!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @boph6 

Ik kijk graag met je mee! Heb je je interne datatellers gecontroleerd en is er daar meer data verbruikt dan je bij je datavrije muziek teller ziet? Zo ja, zou je screenshots kunnen delen met datum en tijdstip waarop je dit ervaart? Dan kunnen we dit doorzetten naar onze technische specialisten. 

Hallo Hajar

is dit wat je bedoeld?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Er is nog geen update over Tidal. Gezien de meldingen kunnen we voorzichtig concluderen dat er iets niet goed lijkt te gaan. Vanuit ons is er het vermoeden dat Tidal iets heeft aangepast in de service-adressen. Het contact verloopt vooralsnog wat stroever dan gehoopt. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @R_K 

Ik zie inderdaad dat we jouw melding hebben ontvangen en dat dit nu wordt onderzocht. Hopelijk komt er snel uitsluitsel over! 

Alvast bedankt David.

 

Ik heb hier sinds een paar weken ook last van  Heb teller van telefoon vanavond op nul gezet. Via onderstaande printscreens is goed af te lezen dat alle dataverbruik van Tidal van de bundel afgaat. (Had 1 gb data erbij gekocht omdat de maandelijkse bundel op was). Hoe kan dit worden opgelost?

 

Is er inmiddels al bekend of dat datavrije muziek nog gaat werken?

Beste mensen,

Ik heb nieuws voor jullie. Dit probleem heb ik ook al maanden (en daarbij eindeloos contact met service medewerkers waar je elke keer het hele verhaal moet doen…..)

Zojuist ben ik ingelicht door een medewerker van de technische dienst dat T-Mobile per direct is gestopt met Tidal. GEEN DATAVRIJE MUZIEK MEER VIA TIDAL. T-Mobile wil mij vervolgens niet tegemoet komen in de extra datakosten die ik heb of mij de mogelijkheid bieden om mijn contract te ontbinden. En dit terwijl ik in 3e jaar van abonnement zit en SPECIAAL VANWEGE TIDAL DEZE ABONNEMENTSVORM BIJ T-MOBILE HEB GEKOZEN EN VERLENGD!! 

Geen enkele medewerking voor het zoeken naar een oplossing; de mededeling is: vette pech, jouw voordeel is weg, maar wel gewoon je contract uitdienen. Ze verschuilen zich bij het laatste achter de algemene voorwaarden.

SCHANDALIG! EN GEWOONWEG ASOCIAAL. Het woord klantvriendelijkheid bestaat niet bij T-Mobile.

 

Reputatie 7
Badge +20

@boph6,

Ik zie dat jouw case nog altijd in behandeling wordt genomen, dus het is nog even afwachten. Als je ergens anders vragen over hebt, dan horen we het graag!

Oké ik zal nog even geduld hebben.

Is er al een oplossing voor dit probleem?

 

Het lijkt erop dat Tidal zijn ip adresses heeft veranderd eind Oktober en daarna de data vrije muziek niet meer werkt.

https://viewdns.info/iphistory/?domain=tidalhifi.com

Ik heb een topic aangemaakt vanwege dat Tidal van mijn bundel afgaat en er zijn ook veel reacties opgekomen. Nu wilde ik vanochtend weer kijken blijkt het topic verwijdert te zijn en account (DetroitTechno89) gebant. Ik sta perplex, geen reactie waarom ik gebant voor ben gewoon verwijderen en waarschijnlijk hopen dat hij niks meer van zich laat horen. Absurd.

@storing91 Dat zou waarschijnlijk het probleem moeten zijn. Goed opgemerkt!

@tmobile graag nieuwe ip reeks opvoeren.

 

Zo ziet mijn data eruit. Heb afgelopen maand een week lang geen internet gehad en heb ook geen extra pakket gekregen, sommige wel die dat in mijn aangemaakte topic hadden gepost.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

@boph6

Dit heb ik voor je doorgezet naar onze afdeling die dit verder na kan kijken. Het kan zijn dat ze direct contact met je opnemen (telefonisch), om samen te kunnen meten. Hopelijk kunnen ze snel achterhalen waar het aan ligt!

@rinzeanne

Ik zie dat mijn collega Joël dit vanochtend ook al voor jou heeft geregeld!

 

In de tussentijd kunnen jullie natuurlijk ook tijdelijk even gebruikmaken van de andere muziekdiensten die we aanbieden!

Bedankt voor het doorzetten, hoop ook voor een snelle oplossing.

Is er al iets meer duidelijk over de oplossing van dit probleem. Ik heb nu al 3 maanden geen data vrije muziek.

Reputatie 7
Badge +20

@Heslipep 

Het is niet de bedoeling dat je overal hetzelfde bericht kopieert en plakt. Daarnaast is het gebruik van caps lock ook niet de bedoeling. Lees op je gemak even onze huisregels door, zodat je mag blijven deelnemen aan de Community.

Mijn collega Mitch heeft op het algemene topic gereageerd over dit probleem en daarom gaat dit topic op slot.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Gebantzonderopmerking 

We hebben afgelopen weekend te maken gehad met spam topics en die zijn nu opgeruimd, maar jouw topic was per ongeluk ook meegenomen. Ik heb dat topic vanochtend weer hersteld en ook jouw ban opgezegd. Je kan hier je topic terugvinden. Wat betreft de status van je case ik zie dat de specialisten er nog mee bezig zijn. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt van de specialisten. 

Beste @David ,

Na eerste telefonisch contact met de helpdesk wat niet echt duidelijk eindigde heb ik op 5 december het probleem van Tidal & data vrij ook aangemeld via het contact formulier. Tot op heden nog geen enkele reactie gehad, behalve de bevestiging (Kenmerk: 49040182 ) dat het formulier is verstuurd.
Hier lees ik ook niet dat er een oplossing is, vandaar dat ik via deze weg aandacht vraag.
Is dit een structureel probleem?
Indien het geen structureel is zou je dan ook bij mij eens na kunnen kijken wat er aan de hand is bij mij?

 

Al vast bedankt

 

 

Is er al meer info over bovenstaande probleem

Hoi ook hier gaat het fout met Tidal oftewel geen datavrije muziek

mn MB’s verdwijnen snel

is hier een oplossing voor??