Beantwoord

Tmobile Extra bestelling niet gekregen

• 26 november 2017
  • 17 reacties
  • 393 Bekeken

Ik heb een tijd geleden een ‘1/5 staatslot’ en ‘500mb internet aanvuller’ gekozen bij tmobile extra. En beide nog niet ontvangen, enige info wat ik ontvangen heb is een sms met: wij hebben je bestelling ontvangen. Voor neer info zie tmobile.nl/nu .. maar ik kan er helemaal niks over vinden ?
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 november 2017, 11:23

Hoi Ylennn,

Wat gek dat je niks ontvangen hebt! Ik ga er natuurlijk voor zorgen dat je er gewoon gebruik van kunt maken. :D

Ik heb zojuist beide bestellingen opnieuw naar je verzonden. Heb je deze nu wel ontvangen in jouw e-mail? Zo niet, kun je mij dan een privéberichtje sturen met jouw e-mailadres en een alternatief e-mailadres waar ik het naartoe kan sturen?

Ik hoor het van je!
Bekijk origineel

17 reacties

Op de site staat dat het “afgehandeld” is, maar dit klopt niet.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ylennn,

Wat gek dat je niks ontvangen hebt! Ik ga er natuurlijk voor zorgen dat je er gewoon gebruik van kunt maken. :D

Ik heb zojuist beide bestellingen opnieuw naar je verzonden. Heb je deze nu wel ontvangen in jouw e-mail? Zo niet, kun je mij dan een privéberichtje sturen met jouw e-mailadres en een alternatief e-mailadres waar ik het naartoe kan sturen?

Ik hoor het van je!
Hallo, ik heb het binnen gekregen. Heel fijn, dankjewel!
Ik heb hetzelfde probleem.. paar dagen terug het videoland extra onderdeel besteld, 700 punten.. niks over gehoord en ik kan nergens vinden hoe ik van videoland gebruik kan maken.
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Juuuud,

Welkom op het forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. Minder leuk is natuurlijk dat je jouw voucher niet gelijk binnen hebt gekregen.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden. De bestelling is inmiddels naar je verzonden. Deze krijg je per e-mail binnen. Zou je voor de zekerheid willen controleren of je deze in je ongewenst map hebt gekregen? Heb je daar niets in ontvangen dan wil ik je vragen om de instructies op deze pagina te volgen. Laat ons weten als je dit hebt gedaan, want dan zorgen wij er voor dat de voucher nogmaals verzonden wordt naar je mail adres!

Ik ben benieuwd naar je reactie Juuuud.
Ik heb sinds 2 december sd kaart besteld en ook niks ontvangen
Reputatie 5
Badge +17
Hallo Ousai,

Hmm, gek zeg. Ik ben gelijk voor je gaan kijken, want je had de SD kaart al moeten hebben ontvangen!

In het systeem zie ik dat deze wel is verzonden naar jou. Om dit verder te onderzoeken heb ik het doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij gaan voor je op zoek naar je bestelling en voorzien jou van een terugkoppeling. Zodra er meer informatie is of wanneer het product nogmaals wordt verstuurd wordt er contact met je opgenomen. Let wel op dat onze vriendelijke collega's je bellen met een afgeschermd nummer, druk deze dus niet weg. ;)

Heb je in de tussentijd andere vragen, dan horen we het natuurlijk graag van je!
Issam bedankt voor je antwoord.
Ik wacht wel af
Reputatie 5
Badge +17
Graag gedaan hoor. Houd je ons hier ook op de hoogte? 🙂
ik heb het net gekregen.
Issam bedankt
Reputatie 5
Badge +17
Hey Ousai,

Ohh super, bedankt voor je berichtje en heel veel plezier ermee!
Ik heb op 7 december 2 1/5 staatsloten gekocht, ik heb echter niets ontvangen, heb mijn spam mailbox doorzocht. Ik kwam erachter dat mijn email adres niet klopte toen ik in de Tmobile winkel was en toen aangepast. Ik zie dat hier mensen zijn die al oplossingen hebben gekregen, ik hoop ook op een oplossing.

Vriendelijke groet,
Robert Bos
Reputatie 7
Badge +20
Hey Robert,

Ook voor jou kunnen we dit oplossen natuurlijk! Ik heb de vouchers opnieuw verstuurd naar jouw Hotmail. Deze zul je spoedig moeten ontvangen! Check voor de zekerheid ook af en toe je spambox, soms belanden de vouchers daar wel eens.

Ik hoor graag of je ze ontvangen hebt! 🙂
Ik heb nog niets ontvangen, misschien duurt het even, zou je kunnen vertellen naar welk email adres het is verstuurd? degene waarmee ik inlog of degene die op mijn account bij het mail icoontje staat?
wat is doorgaand de tijd waarin de mail moet binnenkomen? heb ook mijn spam inbox gecheckt
bedankt voor de snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Robert,

Dat schiet niet op! Ze waren inderdaad naar het mailadres gestuurd waarmee je op dit forum ook bent ingelogd. Omdat het niet helemaal goed lijkt te gaan, heb ik je via privébericht de codes en de voorwaarden toegestuurd! Heb je deze ontvangen?

Alvast veel succes met de trekking, ik hoop dat je een leuk bedrag wint! 😳
Deze heb ik ontvangen, helemaal top!

Is er een veel voorkomende reden dat de emails niet aankomen? Misschien kan ik iets aanpassen in mijn instellingen?

Dank voor de reactie.
Reputatie 4
Badge +13
Hey Robert,

Fijn om te horen dat je ze ontvangen hebt. Nu maar hopen dat je een leuk bedrag wint! Denk je dan wel aan ons? 😉 Wat we vaak zien bij Hotmail, Live en MSN is dat de e-mails gemarkeerd worden als spam, dan wel niet-gemarkeerd als veilig. Wellicht dat dit in jouw geval ook zo is geweest. Hierdoor raden we ook altijd aan de ongewenste email/ spam inbox te checken. Voor het aanpassen van je instellingen hebben wij een handig topic, waarin stap voor stap staat beschreven hoe je ervoor kunt zorgen dat de volgende e-mail meteen bij je binnenkomt. Excuses voor het ongemak in ieder geval!

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat natuurlijk graag!

Reageer