Beantwoord

Toestel factuur

• 9 november 2018
  • 3 reacties
  • 343 Bekeken

Ik ben sinds kort van KPN naar t-mobile overgestapt met mobiel en thuis en ook mobiel voor mijn vrouw, maar voor ik dat deed heb ik eerst telefonisch gevraagd of ik een factuur op “naam” voor het toestel dat ik voor ogen had zou kunnen krijgen? Ik moet het factuur hebben voor mijn werk en aan een kassa bon heb ik niks, Dat is mij toen ook toegezegd.
zonder die toezegging was ik niet overgestapt, helaas wordt er nu moeilijk overgedaan.
ik zit nu nog gelukkig in mijn 14dagen bedenk tijd, ik wil nu graag weten of ik als nog via deze weg een factuur voor mijn toestel die ik in de winkel aan het osdorpplein contant heb afbetaald kan krijgen? Zo niet dan anuuleer ik alles en ga ik weer terug naar KPN
icon

Beste antwoord door David 10 november 2018, 12:08

Hi Kmiliface,

Als ik het goed begrijp gaat het hier niet het contract wat je bij de bestelling krijgt? Het is mij niet precies duidelijk welk document je nu nodig hebt, want we hebben of een kassabon of een contract met klant- en contractgegevens erop. Is het iets anders wat je op dit moment nodig hebt?

Zou je mij in een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen toesturen? Ik kan niet garanderen dat wat je zoekt te bieden is, maar op die manier kan ik in ieder geval in onze systemen met je meekijken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kmiliface,

Als ik het goed begrijp gaat het hier niet het contract wat je bij de bestelling krijgt? Het is mij niet precies duidelijk welk document je nu nodig hebt, want we hebben of een kassabon of een contract met klant- en contractgegevens erop. Is het iets anders wat je op dit moment nodig hebt?

Zou je mij in een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen toesturen? Ik kan niet garanderen dat wat je zoekt te bieden is, maar op die manier kan ik in ieder geval in onze systemen met je meekijken.
Het om het factuur op naam niet om de kassabon en ook niet om het contract,
Tel: [verwijderd door moderator]
adres is: [verwijderd door moderator]
bank: [verwijderd door moderator]

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kmiliface,

Je had alle gegevens in een reactie in dit topic geplaatst, in plaats van via een privébericht. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is, dus iedereen kan meelezen en aan de haal gaan met die gegevens.

Om dit verder op te pakken heb ik nog jouw geboortedatum en een kopie van de kassabon nodig. Ik verstuur je via een privébericht het e-mailadres waar dit naar gestuurd kan worden.

Reageer