Beantwoord

Toevoegen nummer aan T-Mobile Samen lukt niet

• 6 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 414 Bekeken

Ik wil het telefoonnummer van iemand die al acht jaar klant is bij T-Mobile toevoegen aan mijn T-Mobile Samen groep maar de website reageert met twee vreemde opmerkingen: "Je kunt zelf niet gratis onderling bellen, maar wel gratis gebeld worden door andere leden van de groep" en "Vul een T-Mobile nummer in" en ik kan vervolgens de wijzigingen niet opslaan.

Zowel ik, als de hierboven beschreven klant als een derde, die ik van de week wèl heb kunnen toevoegen (zonder dat ik bovenstaande meldingen kreeg) hebben hetzelfde Stel Samen abonnement.

Aan T-Mobile de vraag om dit probleem voor ons op te lossen.
icon

Beste antwoord door David 1 november 2016, 16:14

Hey Vuilnis,

Het heeft even geduurd, maar het nummer is toegevoegd aan je T-Mobile Samen groep!

Vergeet niet je cadeau in te stellen via My T-Mobile. 😉
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Vuilnis,

Welkom op ons forum! 🙂

Dat is inderdaad opmerkelijk, dit gebeurt dus via My T-Mobile op de website? Heb je het al eens geprobeerd via een andere browser of om de cookies te verwijderen? Zou je anders via een privébericht het telefoonnummer kunnen sturen wat je probeert toe te voegen? Dan kan ik kijken of het mij wel lukt of wat er verkeerd gaat.

Ik hoor het graag van je!
Ha David,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het in drie verschillende browsers geprobeerd: Chrome op Android, Chrome op Windows 8 en op een heel andere computer waar ik nog nooit eerder op de T-Mobile website had ingelogd via Firefox. Overal bovenstaande meldingen. Ik zal je via een PB het telefoonnummer waar het om gaat even sturen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi vuilnis,

Jammer dat het niet is gelukt met de verschillende browsers. David is vandaag vrij, maar zal morgen je privébericht oppakken.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Vuilnis,

Bedankt voor het bericht met het telefoonnummer waar het om gaat. Ik heb het ook geprobeerd en alles gecontroleerd, maar ik krijg het ook niet voor elkaar, ondanks dat het wel zou moeten lukken.

Ik heb dit doorgezet naar de technische afdeling en hoop dat zij spoedig kunnen helpen bij dit probleem!
Dank je wel voor de moeite, ik hoop dat het snel opgelost kan worden.
Is er enig zicht op wanneer dit opgelost zal zijn?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Vuilnis,

Op het moment loopt dit nog, maar ik heb wel aangegeven dat dit wat lang duurt en hopelijk komt er zo snel mogelijk een oplossing voor. Excuses voor het testen van je geduld en ongemak!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Vuilnis,

Het heeft even geduurd, maar het nummer is toegevoegd aan je T-Mobile Samen groep!

Vergeet niet je cadeau in te stellen via My T-Mobile. 😉

Reageer