Beantwoord

Traag internet op hotspot

• 3 november 2016
  • 5 reacties
  • 895 Bekeken

Reputatie 2
na nieuwe bundel is de mobiele hotspot erg traag, probeer van alles maar blijft traag volgens speedtest 52,6 kB/s download en 5 kB/s upload en ping 27. gewone wifi is 4331,6 tegen 4543,9. wie heeft hier nog meer last van of weet een oplossing
icon

Beste antwoord door David 4 november 2016, 10:39

Hoi Brommie,

Welkom terug op ons forum!

We hadden bij een aantal klanten problemen met de internetsnelheid nadat het nieuwe tegoed was gestort. Ik heb even een reset uitgevoerd op het internet in ons systeem en als het goed is zou het nu weer snel moeten werken. Zou je kunnen bevestigen dat dit zo is?

Als het niet zo is, start dan in ieder geval even je telefoon opnieuw op voor de zekerheid. Daarna zetten wij het dan door naar de technische afdeling om het nader te laten onderzoeken.

We horen graag van je of het allemaal weer goed werkt! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Brommie,

Welkom terug op ons forum!

We hadden bij een aantal klanten problemen met de internetsnelheid nadat het nieuwe tegoed was gestort. Ik heb even een reset uitgevoerd op het internet in ons systeem en als het goed is zou het nu weer snel moeten werken. Zou je kunnen bevestigen dat dit zo is?

Als het niet zo is, start dan in ieder geval even je telefoon opnieuw op voor de zekerheid. Daarna zetten wij het dan door naar de technische afdeling om het nader te laten onderzoeken.

We horen graag van je of het allemaal weer goed werkt! 🙂
Reputatie 2
Dank je wel voor je antwoordt? Afgelopen nacht was de snelheid gelukkig weer terug daar dit de enigste mogelijkheid om te internetten via laptop voor mij was.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Brommie,

Fijn dat het bij jou nu ook is opgelost! Werkt alles weer naar behoren?

Als ik nog iets kan betekenen, hoor ik het graag! 🙂
Hoi T-mobile moderator, ik heb hetzelfde probleem... speedtest op de hotspot geeft een snelheid aan van 0,01 mbit/sec en ping 262 ms... upload geeft ie niet eens. als ik m tether via mn telefoon (lijkt me zelfde 4G netwerk!) krijg ik download bijna 13 mbit/sec....

What happens??

Ik ben totaal afhankelijk van mijn internet hier dus ik kan dit echt niet gebruiken...

Ik ga de blog die ik moet maken voor morgenochtend 7 uur uploaden via mn abonnement op mn telefoon, ik ga er vanuit dat we daar samen wel uitkomen mocht ik hiermee mn abonnement overschrijden.

Maar ik hoor heel graag hoe ik dit op kan lossen want ik heb gebaseerd op het advies van de T-mobile winkel besloten om toch hier (aka plek zonder adsl) te gaan wonen want het internet zou ok zijn... er hangt dus nogal wat vanaf! pls zsm contact om te kijken hoe we dit op kunnen lossen! geen netflix kan ik prima mee leven maar ik moet wel kunnen werken (ik heb een internet bedrijf...)

dank! Gerdy
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Gerdyheek!

En, is het gelukt om je blog op tijd af te hebben en te uploaden? Ik ben erg benieuwd.

Vreemd dat je hotspot zo'n lage snelheid haalt. Wanneer heb je voor het laatst met de juiste snelheid kunnen internetten? Welk apparaat gebruik je hiervoor? Heb je deze na het ontvangen van je nieuwe internet bundel al een keer helemaal uit en weer aan gezet? Op deze manier meld je jezelf opnieuw aan op het netwerk en worden eventuele wijzigingen doorgevoerd. Dit is vaak de oplossing.

Ik denk trouwens dat 4G voor thuis voor jou de ideale oplossing is. Had je hier toevallig al naar gekeken? Neem een kijkje op onze website voor meer informatie over 4G voor Thuis. 🙂

Reageer