Beantwoord

Trage verbinding met hotspot functie

• 20 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 441 Bekeken

Beste T-Mobile,

Sinds 2 dagen is de verbinding van mijn mobiele hotspot erg traag. Wanneer ik een speed test op mijn toestel zelf uitvoer kom ik op ongeveer 15mbit down en 7mbit up uit. Maar zodra ik mijn hotspot functie aanzet en op mijn laptop wil gaan werken kom ik om 0,3mbit down en 0,04mbit up uit.

Voorheen haalde ik met gemak 10mbit op mijn laptop.

Wat kan ik hier aan doen?

Met vriendelijke groet,

Willem Schmitz
icon

Beste antwoord door WillemSchmitz 22 augustus 2017, 13:37

Probleem is al opgelost, blijkbaar stonden achtergrond apps op mijn laptop flink te downloaden, toch bedankt voor het meedenken!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Willem,

Dat is inderdaad wel behoorlijk langzaam! :S

Zou je kunnen aangeven van welke telefoon en laptop je gebruik maakt? Heb je de hotspot al eens opgezet in combinatie met een ander apparaat? Het is altijd handig om dit even te testen, zodat je weet of het aan de hotspot van jouw toestel ligt of aan de laptop die je wilt gebruiken. Kun je dat eens testen en dan kijken wat je dan qua snelheden haalt? Is jouw telefoon voorzien van de laatste software of staat er een update gereed? Is er wellicht iets gebeurd wat je kunt aanwijzen als een moment waarop de snelheid minder is geworden?

We zien jouw reactie graag tegemoet, hopelijk kunnen we hier een oplossing voor vinden!
Probleem is al opgelost, blijkbaar stonden achtergrond apps op mijn laptop flink te downloaden, toch bedankt voor het meedenken!
Reputatie 7
Badge +20
Top dat het is opgelost! Jij ook bedankt voor de terugkoppeling. 🙂

Reageer