Beantwoord

Twijfel over oude mobiel inleveren

Hallo, Ik heb een mooi aanbod gekregen als ik mijn oude mobiel inlever bij de T-Mobile shop (S5), maar toch ben ik ben bang dat mijn gegevens (bank enz, inlogcodes) op één of andere manier toch blijven hangen op mijn telefoon. Ondanks dat je hem reset naar fabrieksinstellingen. Ik lees op diverse sites van niet doen, dat je altijd oude gegevens kunt achterhalen via recovery reboot enz. Ik heb begrepen dat jullie kijken naar de verkoopbaarheid (nieuw moederbord erin) en anders wordt hij vernietigd voor losse onderdelen.
icon

Beste antwoord door David 24 juli 2017, 14:16

Hey Anonieme,

Begrijpelijk dat je hier wat huiverig over bent!

Het kan inderdaad zo zijn dat er na een fabrieksreset het een en ander aan gegevens teruggehaald kan worden. Je moet hier echter wel de nodige kennis en expertise voor hebben, dus ik denk niet dat zomaar iemand bij jouw gegevens kan komen. Zorg in ieder geval dat je alles goed hebt verwijderd en het toestel helemaal gereset hebt! Daarna is het met name een keuze maken waar jij je fijn bij voelt. Ik snap dat enerzijds de korting leuk meegenomen is, maar je wilt je daar natuurlijk wel goed bij voelen!

Die keus kan je uiteindelijk alleen zelf maken, dus denk er goed over na en laat het weten als wij nog ergens bij kunnen helpen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Anonieme,

Begrijpelijk dat je hier wat huiverig over bent!

Het kan inderdaad zo zijn dat er na een fabrieksreset het een en ander aan gegevens teruggehaald kan worden. Je moet hier echter wel de nodige kennis en expertise voor hebben, dus ik denk niet dat zomaar iemand bij jouw gegevens kan komen. Zorg in ieder geval dat je alles goed hebt verwijderd en het toestel helemaal gereset hebt! Daarna is het met name een keuze maken waar jij je fijn bij voelt. Ik snap dat enerzijds de korting leuk meegenomen is, maar je wilt je daar natuurlijk wel goed bij voelen!

Die keus kan je uiteindelijk alleen zelf maken, dus denk er goed over na en laat het weten als wij nog ergens bij kunnen helpen!

Reageer