Uitzetten diverse blokkades (bijv. 090x-servicenummers, buitenland, etc.)

Reputatie 6
[Update 21 november 2018]

De informatie uit dit topic was verouderd en niet meer relevant. Je kunt de meest actuele informatie in het topic 'Inschakelen en uitzetten van blokkades via My T-Mobile' vinden. Als je nog vragen hebt, dan kun je die ook direct daar stellen!

Om de Community overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.

This topic has been closed for comments

395 reacties

hallo,

ben nieuw en weet of ik hier goed zit.
ik kan geen 0909 en 0900 bellen, en zou dat graag willen.
kan iemand mijn blokkering af halen.

alvast bedankt
mvg
Sailesh
Reputatie 5
@Sailesh

Welkom op de T-Mobile Community! 🙂

Ik heb de blokkade op het gebruik van 090X-nummers direct verwijderd. Zodra je het toestel éénmalig uit- en aan hebt gezet is het mogelijk om gebruik te maken van de desbetreffende telefoonnummers.
Zouden jullie mijn blokkade op het versturen/ontvangen van betaalde smsjes kunnen uitschakelen?
Reputatie 4
@ AlBerg

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat deze blokkade is verwijderd. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!

Hallo,

Ik wil graag met mijn prepaid meedoen aan winacties door te sms'en naar 7111.
Helaas krijg ik mailtjes dat ze niet aankomen.

Ik schijn een 4 cijferige code moeten gebruiken maar waar vind ik die??

DUS, graag wil ik alles met mijn prepaid kunnen doen.
Verder ben ik ook benieuwd uit welk tegoed deze sms'jes betaald worden.

Alvast bedankt!!

Groet,

Arthur
www.SpijkenisseTips.nl
Reputatie 6
Badge +16
@SpijkenisseTips

Ik begrijp niet helemaal wat er bedoeld wordt met een 4 cijferige code. Op jouw simkaart staan geen blokkades voor het gebruik van servicenummers. Je zou overal dus gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Heb je jouw toestel al een keer uit en weer aan gezet?
Hallo,

Kan iemand AUB mijn 0900 en 09090 blokkade afhalen. Ik zou het graag willen gebruiken.

mvg

Sailesh
goeieavond,

ik kan geen 0900 en 0909 nummers bellen. kan iemand voor mij het blokkade afhalen..
vriendelijk dank,

Ashmie.
Reputatie 4
@ Sailesh

Ik zie dat je op 10/10 telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat er uitleg is gegeven over de situatie. De blokkade kan alleen worden verwijderd wanneer je een voorschot van €250 voldoet. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag! 🙂
Reputatie 4
@ Ashmie

Ik heb de blokkade bij deze gedeactiveerd. Het is nu weer mogelijk om servicenummers te bellen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!
Ik heb ook 0900 blokkades kan die opgeheven worden?
Reputatie 6
Hoi Riadll, welkom op het T-Mobile Forum!
Ik zie in het systeem dat je al via Twitter contact met ons hebt gehad en dat de blokkade is verwijderd.
Graag alle blokkades bij mij opheffen.

Bedankt!
Reputatie 4
@Suzay

Welkom bij de T-Mobile Community! 😃

Ik zie dat je een blokkade hebt op het bellen naar servicenummers en in en naar het buitenland. Dit komt omdat je net klant bent en dat deze blokkade standaard wordt geactiveerd om fraude te voorkomen. Wanneer je de eerste 2 rekeningen hebt betaald wordt de blokkade opgeheven.
Blokkade voor 0906 nr opheffen
Ik heb ook 0900 blokkades kan die opgeheven worden?
Hallo,

Kan mijn blokkade weer opgeheven worden? Bvd
Reputatie 5
@58hans

Welkom op de T-Mobile Community.

Ik zie dat je al contact hebt gehad met T-Mobile Klantenservice en dat de blokkade op het gebruik van 090X-nummers reeds is opgeheven. Mocht je verder nog vragen hebben dan zien we je hier graag terug.

@remco19780

Leuk om jullie opnieuw terug te zien op de T-Mobile Community met een vraag! 🙂

Ik heb de blokkade op het gebruik van 090X-nummers direct voor jullie beiden verwijderd. Ik hoop jullie snel opnieuw terug te zien. (niet met een klacht natuurlijk ;))
Goede avond,

Ik zou graag de blokkade van
Het bellen in en het bellen naar het buitenland willen laten opheffen. Was van
De week in België en was totaal onbereikbaar
Reputatie 4
@ Mark-EHV

Ik heb je in dit topic al van een antwoord voorzien. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!
hallo,

ik wou graag 0909 en 0900 kunnen bellen. zou iemand het blokkade af kunnen halen.

mvg

Sailesh
Kan je bij mij ook de 0909 blokkade eraf halen 

Alvast bedankt

hallo,

ik wou graag 0909 en 0900 kunnen bellen. zou iemand het blokkade af kunnen halen.

mvg

Sailesh

sorry ben al geholpen
goedemorgen ik moet dringend naar een 0900 nr bellen maar krijg geen verbinding
Graag alle blokkades opheffen