De informatie uit dit topic was verouderd en niet meer relevant. Je kunt de meest actuele informatie in het topic 'Inschakelen en uitzetten van blokkades via My T-Mobile' vinden. Als je nog vragen hebt, dan kun je die ook direct daar stellen!
Om de Community overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.
Ik heb de blokkade op het gebruik van 090X-nummers direct verwijderd. Zodra je het toestel éénmalig uit- en aan hebt gezet is het mogelijk om gebruik te maken van de desbetreffende telefoonnummers.
Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat deze blokkade is verwijderd. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!
Ik begrijp niet helemaal wat er bedoeld wordt met een 4 cijferige code. Op jouw simkaart staan geen blokkades voor het gebruik van servicenummers. Je zou overal dus gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Heb je jouw toestel al een keer uit en weer aan gezet?
Ik zie dat je op 10/10 telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat er uitleg is gegeven over de situatie. De blokkade kan alleen worden verwijderd wanneer je een voorschot van €250 voldoet. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!
Ik heb de blokkade bij deze gedeactiveerd. Het is nu weer mogelijk om servicenummers te bellen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!
Ik zie dat je een blokkade hebt op het bellen naar servicenummers en in en naar het buitenland. Dit komt omdat je net klant bent en dat deze blokkade standaard wordt geactiveerd om fraude te voorkomen. Wanneer je de eerste 2 rekeningen hebt betaald wordt de blokkade opgeheven.
Ik zie dat je al contact hebt gehad met T-Mobile Klantenservice en dat de blokkade op het gebruik van 090X-nummers reeds is opgeheven. Mocht je verder nog vragen hebben dan zien we je hier graag terug.
Leuk om jullie opnieuw terug te zien op de T-Mobile Community met een vraag!
Ik heb de blokkade op het gebruik van 090X-nummers direct voor jullie beiden verwijderd. Ik hoop jullie snel opnieuw terug te zien. (niet met een klacht natuurlijk ;))
Ik zou graag de blokkade van
Het bellen in en het bellen naar het buitenland willen laten opheffen. Was van
De week in België en was totaal onbereikbaar
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.