Uitzetten diverse blokkades (bijv. 090x-servicenummers, buitenland, etc.)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

395 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi HelenaJanna,

Leuk dat je hier op de community je vraag stelt. We helpen je natuurlijk graag verder!

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat je gister ochtend na het plaatsen van je bericht één van onze collega's hebt gesproken via de Chat. Onze collega heeft je te woord gestaan en de blokkade voor je verwijderd. Klopt het dat je nu overal gebruik van kan maken? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je HelenaJanna. 🙂
Hallo ik heb alles al paar keer via mijn mobile uitgezet ik heb geen openstaande bedragen enz en nog steeds als ik nummers bel om bijv per min een bedrag te betalen of via sms een bedrag te betalen zeggen die dat er een blokkade op staat kan iemand me dat uitleggen en als mogelijk is alle bloks te verwijderen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wjjeroen79,

Dit heb ik direct voor je gecontroleerd en er is op jouw verzoek in februari 2017 een blokkade geplaatst op het gebruik van zogeheten premium diensten, zoals roaming en het bellen en SMS'en naar servicenummers. Dit was dan ook de reden dat je niet alles kon op jouw aansluiting, dat is een blokkade die alleen door ons kan worden geactiveerd en gedeactiveerd. Ik heb deze nu handmatig voor je uitgeschakeld, als je even jouw toestel opnieuw opstart, dan zou het weer moeten lukken!

Laat je weten of het is gelukt?
Hallo David bedankt voor de snelle hulp toch wel handig dit maar dat klopt jaar geleden dat was ik alweer vergeten maar nogmaals bedankt
Hallo,

kan iemand mij helpen en de blokkades op 0900/0906-nummers opheffen?

Ik hoop dat dit lukt, alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dewaal,

Zo te zien heb je ondertussen al via de Chat een antwoord ontvangen. 🙂 Door plotselinge hoge kosten is er in maart een preventieve blokkade geplaatst op gebruik van de servicenummers. Je hebt ondertussen ook informatie gekregen over hoe deze blokkade opgeheven kan worden.

Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Ik kan geen sms meer ontvangen of sturen. Dit is heel vervelend kunt u dat ongedaan maken
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Jennie20,

Ik heb natuurlijk meteen voor je gecheckt waarom je niet kunt smsen!

Ik zie dat er een blokkade actief is, omdat er sprake is van openstaande facturen. Ik kan je dus aanraden deze eerst te voldoen, waardoor de blokkades vanzelf zullen vervallen. Je kunt in jouw factuurspecificaties bekijken waar de hoge kosten vandaan komen en daar, als je dat wenst, maatregelen voor nemen (zoals bepaalde blokkades activeren).

Ik hoop dat je er op deze manier uitkomt! Mocht je meer hulp nodig hebben, laat het me dan gerust weten!
wil je mijn service nummers deblokkeren
Reputatie 7
Badge +20
Hoi 12infbat,

Yes, dat is nu gedaan! Als je even jouw telefoon opnieuw opstart, dan zou het moeten werken! Kun je dit even testen?
Hallo,

Ik heb via de T-Mobile app ingestemd dat ik toegang wil tot 0900 nummer.
Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en de tijd gegeven om dit te kunnen aanpassen vanuit jullie.

Echter zijn we nu ruim een half uur verder en kan nog steeds niet bellen.

Ik sta al even in de wacht bij de T-Mobile chat, maar vindt het schandalig lang duren !

Hopelijk kunnen jullie via het forum een antwoord geven of hulp bieden ?

mvg,
Reputatie 1
Hoi,
Willen jullie a.u.b.mijn blokkade van service nummer ongedaan maken?
Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi @Sammyvd, ik zie dat je inmiddels wel met ons gechat hebt en dat Rianne verschillende stappen met jou heeft doorlopen! Gelukkig is het chatten toch nog gelukt. Ik zie dat zij jou aanraadt eerst het nummer met een ander toestel te bellen en als dat wel lukt, een netwerkklacht in te dienen.

@RomanR Ik vermoed dat je zelf de blokkade al verwijderd hebt, ik zie namelijk dat deze gister al weggehaald is. Doet alles het nu weer? 🙂
Reputatie 1
@jaimy
Het werkt prima nu! Dank je wel! 😉
Ik wil graag 0906 en 0909 permanent laten blokkeren, maar wel 0900 servicenummers kunnen bereiken.
Kunt u dat voor mij in orde maken?

Oh, en kan mijn nummer uit deze reply gehaald worden? Wist niet dat dat er in stond 😞
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi!

Ik heb jouw username veranderd én de blokkade voor je geactiveerd! Alles is dus zo hopelijk helemaal in orde!

Laat het me weten als ik nog meer voor je kan doen en voor nu wens ik je een heel fijn weekend.
Ik wil mijn blokkades voor alle service nummers uitzetten. Ik heb dit al in de instellingen gedaan maar helaas werkt dit niet.

Met voorbaat dank
Reputatie 7
Badge +20
Hi Andre,

Ik heb zojuist jouw aansluiting er bij gepakt en gecontroleerd op blokkades. De enige blokkade die er op jouw aansluiting stond was die op aankopen in de app store. Deze heb je gisterochtend echter zelf gedeblokkeerd, dus nu is alles toegestaan. Heb je het telefoonnummer wellicht geblokkeerd bij jouw eigen instellingen? Het kan zijn dat je dit onbewust hebt gedaan en daardoor het nummer niet kunt bellen. Heb je ook al eens getest of een ander servicenummer wel werkt?
Ik kan geen 0906 nrs bellen zou graag de blokkades eraf willen hebben
Reputatie 7
Badge +17
Hi Ali,

Ik zie dat je gister bent geholpen door een collega en dat je blokkades zijn verwijderd. Werkt alles weer naar behoren?