Beantwoord

uitzetten smsjes betreffende dataverbruik

• 18 september 2019
  • 9 reacties
  • 642 Bekeken

-Beste klant, je hebt vandaag 5 Gb verbruikt. Je internetsnelheid wordt nu verlaagd (tenzij.....
-Beste klant, veel plezier met je gratis (???, zit volgens mij in mijn abbo) GB-aanvuller (??? Heb volgens mij onbeperkt internet)
-Beste klant, veel plezier met je gratis (???, zit volgens mij in mijn abbo) GB-aanvuller (??? Heb volgens mij onbeperkt internet)

Deze ‘Beste klant’ zou heel graag deze onzin berichten niet meer ontvangen;
-Ik zie aan mijn stilstaande beeld dat ik móet ‘aanvullen’ (nogmaals; betaal voor onbeperkt internet)
-Ik beséf mij dat ik meerdere keren bezig ben met ‘aanvullen’ dus dat ik daar weer ‘veel plezier’ van ga hebben.....Het feit dat ik móet aanvullen geeft heel wat minder plezier ieg...

Uitzetten die onzin!
icon

Beste antwoord door Hajar 18 september 2019, 14:46

Hi @Eshvisser

Geen zorgen beste klant. Ik heb de saldo sms'jes uitgezet dus vanaf nu zul je ze niet meer ontvangen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!😊
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Eshvisser

Bij onbeperkt internet krijg je een dagbundel van 5 Gb welke je onbeperkt kunt blijven aanvullen.
Dit systeem is opgezet om extreem dataverbruik tegen te gaan zodat iedereen de capaciteit van het 4G netwerk kan benutten.

Groeten, Folkert
Hallo Folkert,
dank voor je antwoord, maar dat was mijn vraag niet.
heb je ook nog een tip betreffende het uitzetten/niet meer ontvangen van betreffende smsjes?
Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen @Eshvisser,

Volgens mij kan een moderator deze sms dienst voor je uitschakelen.
Zie voor meer informatie dit topic. T-Mobile moderators reageren meestal op berichten / vragen binnen de 24 / 48 uur op volgorde van binnenkomst. Natuurlijk kun je ook even contact opnemen via de andere service kanalen. Dat lijkt me in dit geval de snelste methode.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Eshvisser

Geen zorgen beste klant. Ik heb de saldo sms'jes uitgezet dus vanaf nu zul je ze niet meer ontvangen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!😊
Dank je wel Hajar, ik ga er van genieten.
zou je het ook op ons andere abonnement kunnen doen? Staat op hetzelfde adres onder de naam van C. .... BV

hartelijk dank
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Eshvisser,

Ter controle heb ik nog een aantal gegevens nodig om dit aan te passen. Zou je mij via een privébericht het telefoonnummer, de bedrijfsnaam, de geboortedatum van de beheerder en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan en mag ik dit voor je aanpassen.
Hallo David, dank voor je reactie. Beetje simpel van mij, maar hoe bericht ik je privé?
Reputatie 6
Badge +8
Hello again @Eshvisser,

Je kunt @David een PB Privé Bericht sturen door naar zijn profiel te gaan en vervolgens klik je op de knop " Stuur Bericht."

Dat ziet er ongeveer zo uit:

Via deze link open je meteen een privé bericht scherm.

Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een prettige avond.

@Hajar Helaas is het je niet gelukt 😔. Gisteren gewoon weer de gebruikelijk reeks aan berichte.
zou je het aub opnieuw willen proberen?

Reageer