Beantwoord

Uitzetten welkomstberichten in buitenland

• 10 december 2016
  • 8 reacties
  • 242 Bekeken

Hallo graag alle info berichten uitzetten als ik in het buitenland zit
icon

Beste antwoord door KoenM 11 december 2016, 03:22

Hoi Patje,

Welkom op het forum!

Wanneer een medewerker jouw topic oppakt zal deze de infoberichten uitzetten zodat je deze niet meer ontvangt. Ga ervan uit dat dit maandag zal gebeuren. Wanneer de berichten uitgeschakeld zijn, kan het zijn dat je toch nog een enkele kunt ontvangen in het begin, dit is normaal. Dit zal echter beperkt zijn tot minimaal. Na een week zul je geen enkel bericht meer ontvangen wanneer je de grens overgaat.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Hoi Patje,

Welkom op het forum!

Wanneer een medewerker jouw topic oppakt zal deze de infoberichten uitzetten zodat je deze niet meer ontvangt. Ga ervan uit dat dit maandag zal gebeuren. Wanneer de berichten uitgeschakeld zijn, kan het zijn dat je toch nog een enkele kunt ontvangen in het begin, dit is normaal. Dit zal echter beperkt zijn tot minimaal. Na een week zul je geen enkel bericht meer ontvangen wanneer je de grens overgaat.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patje,

Ben je nu lekker in het buitenland? Your wish is my command en dus heb ik gelijk je welkomstsms'jes uitgezet. Ik zie dat Koen jou ook extra informatie heeft gegeven hierover! Ik hoop dat hiermee alles naar wens is! :)

Ik wens je nog een fijne tijd in het buitenland en als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Thanx
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Patje! 🙂
FF een vraag ik heb me laatst ergens op een site member gemaakt (guestzone) hier kon je vrijkaarten winnen voor dance feesten hiervoor moest je een sms sturen wat schijnbaar 80 cent per bericht kost ( ben helaas een beetje naïef geweest en heb de algemene voorwaarden niet eerst gelezen.) Nu sturen hun mij vaker smsjes terug wat dan 1 euro 50 kost kan ik dit ongedaan maken ik heb inmiddels bij t mobile betaalde sms diensten uitgezet is dit voldoende om deze betaalde sms dienst te annuleren en zo niet hoe kan ik hier dan wel vanaf komen

Gr Pat
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patje,

Goed dat dit je even navraagt! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je op 12/12 gebruik hebt gemaakt van deze sms-dienst en op 14/12 heb je de blokkade toegevoegd. Je kan vanaf nu geen kosten meer maken aan deze sms-dienst en je kan je voor de zekerheid ook afmelden via Payinfo zodat je geen sms'jes meer ontvangt. Als je het niet eens bent met de kosten dan kun je een onderzoeksformulier invullen. In dit topic vind je meer informatie hierover.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag! 🙂
Thanx
Reputatie 7
Badge +20
Thanx You're welcome! 😉

Reageer