Beantwoord

UNLIMITED AAN werkt niet

• 1 juli 2017
  • 9 reacties
  • 200 Bekeken

Hallo, ik vroeg me af waarom er helemaal niks gebeurd wanneer ik UNLIMITED AAN naar 2244 stuur terwijl ik de sms over de actie wel heb ontvangen, ik heb ook geen blockades aanstaan.
icon

Beste antwoord door Snotaapje 1 juli 2017, 15:57

Hoi allemaal,

Er is een probleem met de server die de SMS'jes verwerkt. Daardoor kan je er momenteel geen gebruik van maken.

- Snotaapje;)
Bekijk origineel

9 reacties

Bij mij ook geen reactie. Chat sessie met helpdesk reageert ook niet.
En telefonisch is de helpdesk onbereikbaar. Goede service.
De sms ziet er goed uit. In een ander topic werd gezegd dat de oorzaak zou liggen bij het gebruik van kleine letters, maar dat is bij jou niet het geval.
Heb je al 22 sms'jes verstuurd en is het nog steeds niet gelukt?
Ik zie op de website staan dat de telefonische helpdesk zaterdags van 9-17:30 bereikbaar zou moeten zijn. Klopt dat niet Ruudjw? Of zijn ze steeds in gesprek?

Heb je de reactie van Thalina van 23 juni al bekeken, vooral het laatste deel. Want ze noemt de mogelijkheid van een blokkade op 4 cijferige smsnummers , die gezet zouden kunnen zijn op Android toestellen.
Zie screenshot.

Heb helaas een iphone dus denk niet dat dat voor mij van toepassing is, heb ook de my t-mobile app gechecked maar niks staat geblokkeerd daarop, het is erg spijtig dat velen hier problemen mee hebben.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi allemaal,

Er is een probleem met de server die de SMS'jes verwerkt. Daardoor kan je er momenteel geen gebruik van maken.

- Snotaapje;)
Enig idee of mensen bij wie hierdoor MB's in rekening gebracht worden, dit ergens kunnen melden?

Had net een soortgelijk topic geopend met screenshots: https://forum.t-mobile.nl/overige-diensten-en-services-403/unlimited-actie-48uur-activatie-mislukt-280751/index1.html
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ruben,

Graag in een topic reageren. Het is namelijk niet de bedoeling dat je in meerdere topics dezelfde vragen stelt. We zijn bezig om het probleem helemaal op te lossen en uiteraard kijken we ook naar een passende oplossing.

Reageer