Beantwoord

Unlimited actie 48uur - activatie mislukt?

Nadat ik vandaag een sms kreeg over de Unlimited Data actie van 48 uur, heb ik UNLIMITED AAN gesmst naar 2244.
De SMS is verzonden, maar na enkele uren keek ik bij mijn verbruik en zijn MB's uit mijn internettegoed gehaald. Volgens mij is het dus niet geactiveerd.

1) Doe ik iets verkeerd?
2) Kan ik deze data ergens verhalen/terug krijgen (600MB ongeveer)?
icon

Beste antwoord door rubenvankempen 1 juli 2017, 18:42

Update: ik heb inmiddels een sms ontvangen (na 7uur dus) en Unlimited is geactiveerd.

Zie bijgesloten screenshot.

Conlusie: Wacht op deze sms. Dan gaat de Unlimited Data pas in.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 4
Badge +11
Ik hoorde dat er problemen waren met de sms'jes, weet nog niet of het opgelost is.tip voor de volgende keer , wacht altijd op een sms dat je bundel is geactiveerd , nu is het helaas uit je eigen bundel gegaan .
Ik lees een maximum aantal per dag.

En verder staat er ook ergens "Unlimited Aan" in de voorwaarden.

Ook zijn er veel uitsluitingen.

Zie screenshots

Update: ik heb inmiddels een sms ontvangen (na 7uur dus) en Unlimited is geactiveerd.

Zie bijgesloten screenshot.

Conlusie: Wacht op deze sms. Dan gaat de Unlimited Data pas in.
Gefeliciteerd. Maar in de actievoorwaarden stond dat je " Unlimited Aan" moest smsen. Erg verwarrend allemaal.
Conclusie: de bevestigings-sms komt dus veel later en de tekst moet geheel met hoofdletters geschreven worden. Klopt dat ?

Trouwens, zojuist zag ik het screenshot , maar het is nu helaas al weer verdwenen. Als je de tekst aanpast, verdwijnt de bijgevoegde afbeelding, tenzij je de afbeelding IN de tekst hebt geplaatst.
Dank voor de tip, heb 't aangepast.

Vooral wachten totdat je een bevestiging hebt gekregen dus.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Ruben,

Gister ervaarden wij een storing met de activerings sms, vandaar dat het wat langer duurde. Gelukkig is het nu opgelost en kun jij 48 uur lang onbeperkt internetten. Bedankt ook voor de terugkoppeling! 🙂
Hajar, duidelijk dat 't hier dus een storing betrof.
Hoe kunnen de mensen de verloren MB's terug krijgen? Grote kans dat ik op het einde van deze maand mijn 600MB tekort ga komen in mijn bundel.
Ik heb hetzelfde probleem en het is nog steeds niet gefixt bij mij.

En hierboven lees ik dat jullie de storing verholpen hebben en de mensen opnieuw 48 uur Unlimited krijgen ik vind dat het daarmee niet verholpen is. Misschien heeft de persoon in kwestie wel heel zijn bundel opgemaakt omdat diegene dacht Unlimited te hebben. En dan zou die dus na de 48 uur niks meer over hebben van zijn eigen bundel
Bij mij gaat het trouwens over Unlimited madness
@Sabir
Dit is inderdaad wat er bij mij aan de hand is, al heb ik gelukkig niet mijn hele bundel opgemaakt voordat het actief bleek.

Er wordt ook niet vermeld in de uitnodiging dat men een bevestigings-sms krijgt zodra het geactiveerd is. Dat zou een hoop gedoe voorkomen en lijkt me dus de belangrijkste tip voor T-mobile.
Ruben ik heb al meerdere malen aan acties meegedaan en dit is de eerste keer dat ik dit zo meemaak en het internet controleer. Ookal heb ik de bevestigings sms'je gekregen is het alsnog fout gegaan en feitelijk horen we de verloren mb's dan ook heel simpel terug te krijgen zonder dat tmobile zoekt naar redenen om het probleem naar de klant te verschuiven.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Sabir,

Jammer dat het bij jou nog niet werkt. Het probleem is bekend en we zijn er mee bezig. Uiteraard kijken we ook naar een passende oplossing.

Reageer