Beantwoord

unlimited data

• 10 april 2019
  • 6 reacties
  • 714 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
ik weet het niet hoor.. maar betekent onbegrensd gebruik, 1gb per keer? of is dit een leugen om een product te verkopen? gratis telefoon, ongelimiteerd data. oftewel false advertising, achterbaks, crimineel. jammer dat ik de mensheid niet ben. jullie zeggen gewoon letterlijk iets en komen dat niet na. en dan kun je zeggen, het feitelijke staat ook beschreven, dat verandert niet dat jullie ook feiten gebruiken als gebakken lucht, kut volk. ik heb het nog niet eens gehad over het sprookje genaamd: T-Mobiles omschreven 4g snelheid, stelletje ratten
icon

Beste antwoord door Folkert 10 april 2019, 19:12

Goedenavond,

Bij T-Mobile betekent Unlimited dat je elke dag om 00:00 een dagbundel van 5 Gb krijgt. Als die op is kun je onbeperkt aanvullers van 1 Gb toevoegen. Telefoons zijn nooit gratis, je betaalt ze in 1 keer, in maandelijkse termijnen of een combinatie daarvan.

Als je iets dwars zit probeer het dan op een normale manier uit te leggen, grof taalgebruik is tegen de huisregels en je bereikt er helemaal niets mee. Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder.

Ik wens je een fijne avond 🙂

Groet, Folkert
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedenavond,

Bij T-Mobile betekent Unlimited dat je elke dag om 00:00 een dagbundel van 5 Gb krijgt. Als die op is kun je onbeperkt aanvullers van 1 Gb toevoegen. Telefoons zijn nooit gratis, je betaalt ze in 1 keer, in maandelijkse termijnen of een combinatie daarvan.

Als je iets dwars zit probeer het dan op een normale manier uit te leggen, grof taalgebruik is tegen de huisregels en je bereikt er helemaal niets mee. Met een beetje vriendelijkheid kom je veel verder.

Ik wens je een fijne avond 🙂

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +5
Wow. Fijn dat het lekker aanvoelde. Ik hoop van harte dat het opgelucht heeft. Heb geen idee wat je nu probeert te bereiken met het onduidelijke, onsamenhangende betoog? Je geeft zelf al aan dat je uiteindelijk de kleine lettertjes hebt gelezen en dus ook de voorwaarden van de fair use policy. Top. Zoals het hoort bij het aan gaan van een contract. De regels zijn er, zodat iedereen goed van het netwerk gebruik kan maken.

Voor de volle duidelijkheid: je 06 als nickname is niet slim en werkt phishing en id-fraude in de hand. Een moderator zal dit als ongelimiteerde service voor je aanpassen. Wel zo veilig en slim. Voor verdere service ben je meer dan welkom. Daar maken we ons op dit klant helpt klant forum samen met de webcare sterk voor. Al helpt het altijd om, zoals @Folkert aangeeft, je wat anders op te stellen. Bereik je veel meer mee.

Ik wens je veel plezier met je telefoon, abonnement en nog steeds ongelimiteerde (aan te vullen) databundel.

Fijne avond.
sorry hoor. meneer die blind lijkt te zijn voor gemaakte punten en hij die gelooft in, en zichzelf sterk maakt voor de rechtvaardigheid van deze achterbakse marketing technieken. maar sommige mensen zeggen gewoon wel iets met volle duidelijkheid. ik fantaseer niet over dit te stoppen met mn moeite van daarnet. wou slechts iemand die in aanmerking staat tot last zijn. verplichten ze jullie om geen 0eu bij de telefoon te zetten, doen jullie je corrupte draai wel ergens anders. vieze schijnheilige zakenmannetjes. zo nu kun je mij net zo goed blokken hoor, weet dat t niks opschiet behalve dat t lekker aanvoelde
wij zijn tmobile, hier is onze gelimiteerde unlimited serviceūü§™
ik heb al een hekel aan 1,99 ipv 2. elke vorm van dat soort marketing overigens. het is niet ongelimiteerd aan te vullen. er zijn meerdere beperkingen aan je data geworven. alleen de tmobile site of app openen is er een (om het aan te vullen, doe eerst dit). ik vroeg mij altijd af waarom bedrijven de kans hadden om met een overvloed van zulk soort dingen weg te komen. maar als ik nu de redenering van verschillende klanten zie, begrijp ik het volkomen. laat ze jullie maar om de tuin leiden, ja. en geef vooral verdediging, bescherm de verbale en visuele marketing trucjes wanneer mede-klanten ontevreden, recht voor zn raap en uiteindelijk gefrustreerd zijn. toch bedankt voor the heads-up over mijn 06 naam! ik wou eigenlijk chatten met een medewerker, bleef op de 5e wachtende staan, dus deed ik het hier. was niet op de hoogte van de positie van het gross van de bereikbare mensen zo. excuses voor dat
Reputatie 7
Badge +20
Folkert en TAVL hebben je al van een goede reactie voorzien. Mocht je in de toekomst nog gebruik willen maken van de hulp van de Community, dan raad ik je wel aan eerst de huisregels goed door te lezen hoe we hier met elkaar in gesprek gaan, anders wordt het niks. Je hebt nu in ieder geval in je andere topic aangegeven verwijderd te willen worden, dus dat is nu geregeld.

Dit topic gaat op slot.