Unlimited data actie

Ik wil mijn 48 uur unlimited data actie activeren via SMS 2244 maar bericht wordt niet verzonden. Iemand een idee hoe dit komt? Bram

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Ruben;

Ik zie dat je al in meerdere topics hebt gereageerd. Zoals je hebt gemerkt hadden wij gister een storing waardoor je de bevestigingssms veel later hebt ontvangen. Je 48 Unlimited data gaat pas van start wanneer je een bevestigingssms ontvangt.
Een paar weken geleden heb ik succesvol gesmst naar een viercijferig nummer. Dit is bijmij dus niet t geval.
Misschien de blokkade voor 4 cijferige smsnummers ingesteld? Lees het onderste deel van de reactie van Thalina van 23 juni.

Mijn sms is verzonden, maar de data gaat nog steeds af van mijn tegoed in de T-mobile app.
Wat gaat hier verkeerd?
Hoi Joanna-23, welkom op het klantenforum.

Fijn dat het toch nog gelukt is om de actie te activeren, bedankt voor de terugkoppeling. 🙂
Nee maar ineens gelukt
Ook bij mij lukt het niet om de 48 uur te activeren. Op deze manier dingen weggeven is volgens mij een slecht idee.
Reputatie 4
Hoi Bram,

Wat jammer dat het niet is gelukt!

Ik kan je geen Unlimited data geven, maar je krijgt wel 500 MB van mij. Ik hoop dat ik het hiermee een beetje kan goedmaken. Let's bring the fun back for you! Als je kijkt op My T-Mobile zie je dat de 500 MB is toegevoegd. :D

Verder wens ik je alvast een heel fijn weekend toe en veel plezier met de 500 MB!
Hallo, ik geef het op... Ben ondertussen twee dagen bezig om dit aan het werken te krijgen, de fun van het kadootje hierin is er voor mij wel vanaf. Bedankt voor je pogingen. Gr Bram
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bram,

Dankjewel voor de screenshot. In de openingspost van dit topic staat uitgelegd hoe je zo'n shortcode kan deblokkeren. Zou je dat eens kunnen uitproberen? Ik ben heel benieuwd of het werkt.
Hallo, ik heb alles gedaan zoals in de SMS vermeld stond. Ik heb een Sony Expedia z3 toestel. Bij de instellingen vind ik niks terug over een blokkade op het nr 2244. Ik hoop dat het lukt mij verder te helpen. Gr Bram
Reputatie 7
Badge +20
Vergeet niet te melden in sms UNLIMITED aan ( was ik ook vergeten
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bram,

Je kunt jouw screenshot in het topic uploaden. Ik ga er vanuit dat je op jouw telefoon zit, dan moet je eerst switchen naar de Desktopversie. Je kan via Menu > Desktopversie weergeven bij alle forum-opties. Vervolgens kun je dan op onderstaande manier een foto uploaden:

Ik vraag het voor alle zekerheid toch even: heb je wel UNLIMITED AAN gesms't naar 2244? Niet alleen het woord UNLIMITED dus. Kun je verder aangeven wat voor telefoon je hebt? Kun je eens bij jouw instellingen kijken of je per ongeluk het nummer 2244 hebt geblokkeerd?

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!
Hey hajar, ik heb een screenshot gemaakt. Hoe kan ik je deze sturen? Ik heb even getest, naar een normaal 06 nummer kan ik SMSJES sturen, het 2244 nummer niet. Er staat kan niet verzenden. Ik hoor graag van je. Groetjes Bram
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bram,

Dat is vreemd het zou wel moeten werken. Heb je het meerdere keren geprobeerd? Krijg je een foutmelding te zien? Kun je wel sms'en naar andere nummers? Kun je een screenshot meesturen van de foutmelding?

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen.

Reageer