Beantwoord

Unlimited data actie 48 uur

hallo

ik kan mijn sms niet verzenden naar 2244
het geeft aan dat het sms zelf niet verzonden is
icon

Beste antwoord door David 20 juni 2017, 12:25

Hey Weihao,

In ons systeem staan verder geen blokkades op het SMS'en of een betalingsregeling die de actie blokt. Zou het kunnen dat je iMessage gebruikt in plaats van de reguliere SMS? Je moet namelijk een "normaal" bericht sturen, anders komt het bericht niet goed bij ons aan. Daarnaast kan het zo zijn dat het maximale aantal gratis bundels al opgevraagd waren en dat jij daardoor gister geen bundel meer kon activeren. Heb je het vanochtend nog eens geprobeerd? Je hebt nog tot en met 26 juni de kans om de bundel te gebruiken, dus ik zou het van tijd tot tijd weer eens proberen. Het zou dan moeten lukken!

We horen in dit topic graag van je of het gelukt is!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Het kan zijn dat je bepaalde SMS geblokkeerd zijn, dit kan je zelf controleren op my-tmobile
uhmm dit was dus niet het geval
Reputatie 5
Badge +14
Oké, hoor af en toe ook dat het niet lukt op een iPhone, toevallig toch niet ?
jawel, ik heb een iphone 6s.
maar hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Weihao,

In ons systeem staan verder geen blokkades op het SMS'en of een betalingsregeling die de actie blokt. Zou het kunnen dat je iMessage gebruikt in plaats van de reguliere SMS? Je moet namelijk een "normaal" bericht sturen, anders komt het bericht niet goed bij ons aan. Daarnaast kan het zo zijn dat het maximale aantal gratis bundels al opgevraagd waren en dat jij daardoor gister geen bundel meer kon activeren. Heb je het vanochtend nog eens geprobeerd? Je hebt nog tot en met 26 juni de kans om de bundel te gebruiken, dus ik zou het van tijd tot tijd weer eens proberen. Het zou dan moeten lukken!

We horen in dit topic graag van je of het gelukt is!
Reputatie 5
Badge +14
Mijn broer heeft ook een iPhone en kan ook niet activeren naar 2244 , sms naar normale nummers lukt wel.daarom vroeg ik dat even .
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jan,

Wanneer heeft je broer de sms ontvangen? De code is namelijk maar 14 dagen geldig. Heeft hij UNLIMITED naar 2244 gesmst? Het moet namelijk wel met hoofdletters en we merken dat sommige klanten het verkeerd spellen. Laat je broer het nog een paar keer proberen en dan moet het wel lukken. 🙂
Reputatie 5
Badge +14
Dag Hajar ,

Het lukte nog steeds niet , maar hij heeft het op deze manier geprobeerd (224)4 en toen is het gelukt ! . Blijft toch vreemd dat het zo dan wel lukt ? 🙄
Reputatie 7
Badge +20
Dat is best opmerkelijk, Jan! Normaal doet de iPhone dat toch automatisch? Gelukkig is het wel gelukt!
Reputatie 5
Badge +14
Ik zelf heb geen iPhone , ik weet het niet .die combinatie is dan wel bekend? , en wat bedoel je met automatisch ?
Reputatie 4
Hoi Jan,

De iPhone zet bij een sms het nummer tussen haakjes en dan valt het laatste cijfer buiten de haakjes, net als bij (224)4. Dat is wat mijn collega David bedoelt. Fijn dat is het gelukt! 😃
Reputatie 5
Badge +14
Oké, bedankt voor de uitleg !

Reageer