Beantwoord

Unlimited data bericht sturen lukt niet

• 23 juni 2017
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

Ik krijg elke keer sms dat ik unlimited data aan kan zetten. Maar als ik sms stuur krijg ik melding niet verstuurd. Heb het al een aantal keren geprobeerd. Waarom werkt dit niet?
icon

Beste antwoord door David 24 juni 2017, 12:48

Hoi iblondje,

Zou je kunnen aangeven van welke telefoon je gebruik maakt? Bij Android kan het zo zijn dat de mogelijkheid tot het versturen van deze berichten is geblokkeerd. In dit topic vind je instructies om dit te deblokkeren. Als je van iPhone gebruik maakt, kun je dan aangeven of je het bericht wel als gewone SMS verstuurt? Een SMS via iMessage wordt namelijk niet herkend, dus daar zou het ook nog aan kunnen liggen.

Hopelijk lukt het je alsnog, want ik zie dat 26 juni de einddatum is van jouw promotie. Laat je het weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

4 reacties

En er staat wel dat er een beperkt aantal mensen oer dag het krijgen maar probeer het vanaf het begin en werkt gewoon niet. Dus zal er wel geen gebruik van kunnen maken want actie is bijna voorbij
Reputatie 7
Badge +20
Hoi iblondje,

Zou je kunnen aangeven van welke telefoon je gebruik maakt? Bij Android kan het zo zijn dat de mogelijkheid tot het versturen van deze berichten is geblokkeerd. In dit topic vind je instructies om dit te deblokkeren. Als je van iPhone gebruik maakt, kun je dan aangeven of je het bericht wel als gewone SMS verstuurt? Een SMS via iMessage wordt namelijk niet herkend, dus daar zou het ook nog aan kunnen liggen.

Hopelijk lukt het je alsnog, want ik zie dat 26 juni de einddatum is van jouw promotie. Laat je het weten of het gelukt is?
Top hij stond inderdaad op geblokkeerd. Heel erg bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 🙂

Reageer