Beantwoord

Unlimited data for a day

• 7 februari 2019
  • 4 reacties
  • 361 Bekeken

Zojuist een sms gestuurd naar 2244 om mijn voucher in te wisselen voor een dag unlimeted data ( wel handig nu met de storing) dit is de reactie:
Help!

icon

Beste antwoord door Jaimy 8 februari 2019, 14:49

Hoi Willemchantal1,

Ik kijk even met je mee!

Bedoel je de vouchercode die je in mei 2018 hebt ontvangen van ons? In dat geval was deze namelijk tot 16 juli 2018 en dat zou verklaren waren de code het niet meer doet. Mocht je toch een andere code bedoelen, laat het me dan gerust even weten zodat ik er verder naar kan kijken. 😃
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Willemchantal1,

Ik kijk even met je mee!

Bedoel je de vouchercode die je in mei 2018 hebt ontvangen van ons? In dat geval was deze namelijk tot 16 juli 2018 en dat zou verklaren waren de code het niet meer doet. Mocht je toch een andere code bedoelen, laat het me dan gerust even weten zodat ik er verder naar kan kijken. 😃
Hai jaimy, nee die voucher bedoelde ik niet ! Ik had het over deze:

Groetjes Chantal Meijer 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi Chantal,

Bedankt voor de screenshot! Hier hebben we zeker wat aan. Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan onderzoeken waarom jij deze niet kan activeren. Ze zullen je snel van een terugkoppeling voorzien!

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij vooral weten. Ik sta voor je klaar!

Reageer