Beantwoord

unlimited data for a day code werkt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
had mail ontvangen met code voor unlimited data is tot 7-11-2019 geldig maar als ik sms stuur naar 2244krijg ik terug helaas hebben we je reactie niet goed ontvangen, controleer je SMS en probeer het nogmaals, maar blijf zelfde melding krijgen
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 december 2018, 16:08

Hoi Vikali,

Ik heb meteen even met je meegekeken en zie dat je je op dit moment in het buitenland bevindt. De Unlimited Data For a Day kan alleen in Nederland geactiveerd worden! Hopelijk kun je er binnenkort in Nederland nog lekker een dagje gebruik van maken. :D

Laat je het weten als je meer vragen hebt? We staan hier voor je klaar om ze te beantwoorden!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Vikali,

Ik heb meteen even met je meegekeken en zie dat je je op dit moment in het buitenland bevindt. De Unlimited Data For a Day kan alleen in Nederland geactiveerd worden! Hopelijk kun je er binnenkort in Nederland nog lekker een dagje gebruik van maken. :D

Laat je het weten als je meer vragen hebt? We staan hier voor je klaar om ze te beantwoorden!
Nou ik had het in de ochtend thuis proberen te activeren en daar werkte het niet en was toen nog gewoon in Nederland, had inderdaad begrepen dat niet voor buitenland geldig was

Reageer