Vraag

Unsubscibe mailing Deezer

• 6 oktober 2016
  • 9 reacties
  • 1886 Bekeken

Bij mijn weten heb ik geen Deezeraccount (toch?). Maar ik krijg wel e-mailing. Die wil ik stopzetten, maar ik kan nergens unsubsciben.
Kan iemand mij de knop wijzen waar dat moet?

9 reacties

Hoi

Bij de rode pijlen misschien?
Bobby Dissel, bedankt voor je reactie, maar daar kwam ik niet verder mee. In die site verwijzen ze ne naar T-mobile.uk.com; maar daar ook geen link.
Blijkt dan je moet doen alsof je neus bloed en een hartekreet als verzoek intikken.
Daarnaast mijn mailadres met een wachtwoordvergetenverzoek. Zo kwam ik wel bij gegevens en zag ook hier geen opzegmogelijkgeid, maar wel dat aan mijn hartekreet is voldaan.
Lang verhaal in het kort. Men wil gewoon niet van je af, maar mij is het gelukt.
Pfff.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pim,

Welkom op ons Forum!

Ik heb even gecheckt of je wel of geen gebruik maakt van Deezer en dat is dus niet het geval. Als ik het goed begrijp is het met een omweg wel gelukt om je af te melden voor Deezer mail? Die pagina zou normaal gesproken wel moeten werken.

Ik hoor graag of het is gelukt en mocht je nog andere vragen hebben, laat het mij weten.
Hé Hajar, goedemorgen.
Uiteindelijk is het wel gelukt, maar inderdaad met een omweg. Lastig traject om alleen die nieuwsbrief niet meer te krijgen.
Raar is wel dat Deezer bij t-mobileklanten verwijst naar t-mobile en het vervolgens bij t-mobile niet te vinden is. Ergens moet er in die communicatie tussen Deezer en t-mobile iets afgehecht worden.

Bedankt voor je aandacht hiervoor.

Groet,

Pim.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pim,

Gelukkig is het wel gelukt. Jammer dat het zo omslachtig moest. Ik zal je feedback zeker doorgeven aan de afdeling die hierover gaat. Jij ook bedankt voor ej bericht. 🙂
Hajar, HELP!!
Reputatie 7
Badge +20
Wat is er aan de hand, Pim?! E-mails terug?
Yep.
Ach, weet je, er zijn natuurlijk ergere dingen. Maar het is gewoon irritant dat ik reclame krijg voor iets dat ik helemaal niet wil.
Dus als iemand weet hoe ik ik daar van af kom, graag.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pim,

Er zijn zeker ergere dingen, maar dat betekent niet dat je je hier niet aan kan irriteren. We zoeken graag een oplossing voor je!

Heb je de e-mails toevallig via je mailbox gemarkeerd als spam? Als dit werkt dan worden de e-mail standaard naar je ongewenst map verzonden zodat je hier helemaal geen last van hebt.

Daarnaast zou je ook met Deezer zelf contact kunnen opnemen om dit op te lossen. Dit kan via het contactformulier op hun website. Had je dit toevallig al gedaan?

Ik ben benieuwd naar je reactie Pim!

Reageer