Beantwoord

USSD codes van T-Mobile Nederland : Opvragen verbruik data bundel

• 7 november 2019
  • 3 reacties
  • 297 Bekeken

Ik vind het gebruik van USSD codes om informatie over je abonnement/prepaid kaart te verkrijgen zeer handig en goedkoop. Ik heb het bij vele operatoren gebruikt
De enige USSD code voor T-Mobile NL die ik gevonden heb is:
*#06# : Geeft het IMEI nummer van je telefoon.

1. Welke USSD codes biedt T-Mobile Nederland aan ?
  2. Heeft T-Mobile NL een USSD code om het maandelijks verbruik van je databundel te kennen ? (Dit zonder naar een App te gaan)
icon

Beste antwoord door David 8 november 2019, 15:12

Hi@frankiser,

Voor de zekerheid heb ik het even nagevraagd, maar wWij maken verder geen gebruik van deze codes, daar we My T-Mobile voor dergelijke informatie gebruiken, via de website en via de app. Ik kan je dus niet verder helpen aan deze codes. Hopelijk kun je met de app (of website) alsnog uit de voeten!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @frankiser 

https://support.t-mobile.com/docs/DOC-4041

Bovenstaande is wat ik kan vinden over USSD codes.

Het is wel makkelijker als je over de app beschikt dan heb je zo alles voor je.

@Waqqas,
Bedankt voor de link, echter zijn dit codes voor T-Mobile USA.
Ik heb er enkele geprobeerd (o.a. voor opvragen balans en telefoonnummer) en ze werken niet met een T-Mobile NL SIM kaart (met abonnement).

De enige code die werkt is tot nu toe *#06#.
Echter vermoed ik vermoed dat dit een aparaat-USSD code is en geen operator-USSD code, d.w.z. je kan antwoord krijgen zonder van de diensten van je operator gebruik te maken.

Reputatie 7
Badge +20

Hi@frankiser,

Voor de zekerheid heb ik het even nagevraagd, maar wWij maken verder geen gebruik van deze codes, daar we My T-Mobile voor dergelijke informatie gebruiken, via de website en via de app. Ik kan je dus niet verder helpen aan deze codes. Hopelijk kun je met de app (of website) alsnog uit de voeten!

Reageer