Beantwoord

Vaag buitenlands nummer

• 24 april 2016
  • 3 reacties
  • 209 Bekeken

Goedemorgen,
Even een waarschuwing, ben de afgelopen dagen gebeld door nummers in het buitenland die beginnen met
+22398250793 en +22398250790, deze heb ik gelijk geblokkeerd, sowieso neem ik nooit onbekende nummers op, maar ik hoorde ook dat als je niet opneemt ook dat kosten met zich mee brengt, is dat zo?
icon

Beste antwoord door 05alexander92 24 april 2016, 12:38

Zo lang je in Nederland bent is er niks aan de hand. Het enige risico wat er eventueel is, is dat er op je telefoon een app (malware) is geïnstalleerd die de rechten heeft om terug te bellen zonder dat je je hiervan bewust bent. Maar zo lang je al je apps gewoon via de reguliere manier installeert (Play Store, Appstore enz.) is er niet zoveel aan de hand.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Nee hoor, het kost je alleen geld als je het nummer terugbelt.
Reputatie 3
Zo lang je in Nederland bent is er niks aan de hand. Het enige risico wat er eventueel is, is dat er op je telefoon een app (malware) is geïnstalleerd die de rechten heeft om terug te bellen zonder dat je je hiervan bewust bent. Maar zo lang je al je apps gewoon via de reguliere manier installeert (Play Store, Appstore enz.) is er niet zoveel aan de hand.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Draadloos,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Je maakt geen kosten als je zelf niet opneemt of terugbelt. In dit topic kun je hier meer informatie over vinden. Check ook het filmpje voor uitleg.

Reageer