Beantwoord

Veel spam via KPN mail

  • 15 maart 2016
  • 7 reacties
  • 4392 Bekeken

krijg zins een paarweken spam mail ( 30/40 ) per dag
icon

Beste antwoord door Amy 16 maart 2016, 07:32

Hey Dolf,

Super vervelend dat je zo veel spam e-mail krijgt! Om wat voor een spam gaat het? Heb je al geprobeerd om de afzender te blokkeren? Op deze pagina van ConsuWijzer vind je een aantal tips over hoe je spam kunt voorkomen.

Had je de bovenstaande vraag van Pilovali al gezien? Ik ben ook benieuwd naar welke e-mailprovider je gebruikt. Zou je dit nog aan ons willen laten weten? Dan kunnen we je gerichter helpen!

Ik ben benieuwd naar je reactie Dolf, we helpen je hier graag!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Van welke mailservice (Gmail, Hotmail/Outlook, Yahoo, Ziggo Mail, KPN Mail, etc) maak je gebruik van?

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hey Dolf,

Super vervelend dat je zo veel spam e-mail krijgt! Om wat voor een spam gaat het? Heb je al geprobeerd om de afzender te blokkeren? Op deze pagina van ConsuWijzer vind je een aantal tips over hoe je spam kunt voorkomen.

Had je de bovenstaande vraag van Pilovali al gezien? Ik ben ook benieuwd naar welke e-mailprovider je gebruikt. Zou je dit nog aan ons willen laten weten? Dan kunnen we je gerichter helpen!

Ik ben benieuwd naar je reactie Dolf, we helpen je hier graag!
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Van welke mailservice (Gmail, Hotmail/Outlook, Yahoo, Ziggo Mail, KPN Mail, etc) maak je gebruik van?
Groet,


kpn mail
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Van welke mailservice (Gmail, Hotmail/Outlook, Yahoo, Ziggo Mail, KPN Mail, etc) maak je gebruik van?
Groet,


kpn mail

Heb je de spamfilter ingeschakeld? Meer informatie kun je hier er over lezen.

Groet,
Hallo,

Ik heb een soortgelijk probleem. Voor mijn desktopinternet maak ik gebruik van KPN. Daar heb ik een e-mailaccount xxxxxx@kpnmail.nl
Deze laad ik in het programma microsoft office outlook 10.
Een medewerker van KPN heeft eens vele e-mail adressen verkocht o.a. aan degene achter het e-mailadres: nordicgenerics@gmail.com (vandaar dat er vele KPN klanten zijn die deze spam ontvangen). Daarom heb ik dit adres in Outlook en op de KPN webmail als spam aangemerkt. In outlook worden de mails ontvangen van dat adres in mijn spambox geplaatst of zelfs helemaal niet afgeleverd.
Via mijn mobile Samsung Galaxy A3 met T mobile account ontvang ik ook mijn e-mail. Alle spam die in Outlook er netjes wordt uitgefilterd krijg ik wel binnen op mijn mobiel. Ik heb mij rotgezocht in de diverse instellingen van de Samsung waar ik betreffende e-mail als spam kan aanmerken, zodat ik het niet meer ontvang. De enige optie die ik kon vinden was 'spamlijst aanpassen'. Het enige wat ik bij die optie kan aanpassen is de reeds in de spamlijst vermeldde adressen (niet door mij ingebracht) deleten. Nieuwe spamadressen toevoegen echter niet!
Kortom, hoe kom ik van de spam af die wel in Outlook/KPNwebmail eruit wordt gefilterd, maar niet in mijn mobiel Galaxy A3 e-mail?
Hoi Wipkipje, welkom op het klantenforum.

Als je de standaard app E-Mail gebruikt:
Wanneer je een e-mail opent, zie je als het goed is twee keer een symbool met 3 stippen onder elkaar (het instellingensymbool) in de rechter bovenhoek. De onderste staat in de balk met de gegevens van de afzender, als je daarop drukt zou er 'Registreren als spam' bij moeten staan. Zou je eens kunnen kijken of dat bij jou ook zo is?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Wipkipje,

Zo te zien heeft onze Klantexpert Kaassausje je al van een goed antwoord voorzien! 🙂 Ben je hiermee al verder gekomen?

Mocht het nog niet gelukt zijn, zou je dan aan kunnen geven van welke app je gebruik maakt? Elke app zou in principe een functie moeten hebben waarmee je de e-mails als spam kunt markeren. Daar moeten we dus even achter zien te komen!

We horen graag van je of het gelukt is!

Reageer