Vraag

Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code bij doorschakelen

  • 23 augustus 2019
  • 17 reacties
  • 1065 Bekeken

Er is al eerder een topic over geweest en het probleem zou zijn opgelost. Maar vandaag krijg ik bij het doorschakelen met **21*nummer# weer de foutmelding "Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code".
Wanneer wordt dit probleem opgelost? of Hoe kan ik op een andere manier doorschakelen?

17 reacties

Gelukt, Top bedankt!

Hallo

Ik heb ook problemen met doorschakelen (het verwijderen ervan) en ik kan ook niet gebeld worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Patrick Broek

Aah fijn dat jet weer werkt. Kun je anders een screenshot delen van wat je ziet? Dan kan ik onze experts laten meekijken. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi @JeroenS78

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan zet ik dit door naar onze technische specialisten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @StoringsdienstFS

Kun je een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Patrick Broek

Heb je al geprobeerd om de doorschakeling te verwijderen? Met code ##002# kun je alle doorschakelingen in één keer opheffen. Laat je even weten of dit werkt?
Het doorschakelen lukt ondanks een aanpassing door T-Mobile nog niet.
Zie bijgaande foutmelding. Graag wil ik kunnen doorschakelen.

Goedenavond, 

 

Ik kan ook de doorschakeling niet opheffen /opnieuw instellen.

Krijg ook de MMI ongeldigheid,

Hoe kan dit opgelost worden?

 

Dank

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Patrick Broek

Heb je de tip hierboven al geprobeerd? Als dat niet werkt dan maak ik voor jou ook een case aan. Ik hoor graag van je!
Ook ik heb via mijn zakelijke toestel een probleem met doorschakelen. Hij geeft steeds de melding: verbindingsprobleem of ong3ldige MMI code.

Als je *21*telefoonnummer gebruikt in plaats van **21*telefoonnummer# werkt het wel.
Hi @Patrick Broek

Heb je de tip hierboven al geprobeerd? Als dat niet werkt dan maak ik voor jou ook een case aan. Ik hoor graag van je!

Hi, ik heb geen problemen met doorschakelen, maar juist de doorschakeling er vanaf halen.

Zo kan ik bv mijn nummer niet bereiken, bellen gaat wel.
Reputatie 7
Badge +20

Hoi @jufje,

Ik heb de doorschakeling voor je uitgeschakeld, dus de doorschakeling zou nu niet meer moeten plaatsvinden! 

Als je nog vragen hebt, let us know!

Reputatie 1

Goedemiddag,

 

Zou graag via Tasker doorschakelen aan en uit willen zetten als ik op kantoor ben.

 

Krijg helaas ook de foutmelding. 

**21*NUMMER#

 

Hi,

Ja ##002# werkt, ik kan weer gebeld worden. Dus op zich alles prima zo.
Alleen als ik in de instellingen van de telefoon de doorschakeling status opvraag (menu bekijk) krijg ik nog steeds netwerk of sim kaart fout, en er is nog een doorschakeling zichtbaar.
Reputatie 7
Badge +20

Hi @the-unknown 

Zou je eens  *21*telefoonnummer kunnen proberen dus zonder hekje? Ben benieuwd of het werkt. 

Reputatie 4
Badge +3
Hoi @StoringsdienstFS

Hajar is op vakantie en heeft mij gevraagd om dit kenbaar te maken bij de technische collega's. Dit heb ik zojuist gedaan, opdat er snel een oplossing is. Zodra ik meer weet hoor je van mij. Hou je mij op de hoogte als er contact wordt opgenomen met jou?
Ook ik heb via mijn zakelijke toestel een probleem met doorschakelen. Hij geeft steeds de melding: verbindingsprobleem of ong3ldige MMI code.

Reageer