Vraag

Verificatiesms Google en Whatsapp worden niet ontvangen

• 23 februari 2017
  • 27 reacties
  • 1949 Bekeken

Toon eerste reactie

27 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Ik ben blij dat het weer werkt! Graag gedaan. 😃

Jij bedankt voor de feedback. Je bent natuurlijk altijd welkom op het forum!
Hoi Chrisje57,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Wat vervelend allemaal. Ik snap dat je geen 2SA durft in te stellen, er kan natuurlijk altijd wat mis gaan en dan heb je helemaal de poppetjes aan het dansen (wel gezellig). Nee, zonder gekheid, het is gewoon erg lastig.

Je zegt dat je een duo-simkaart hebt, het zou misschien daar mee te maken kunnen hebben. Verander je vaak van kaartje? Ik ga er vanuit dat je deze hebt omdat je nog een toestel hebt, of tablet? Het kan natuurlijk zijn dat als je het niet goed afsluit en bij de volgende aansluit, het systeem in de war raakt. Als je de één aanzet, dan heb je de ander eerst uitgezet?

Zelf heb ik heel lang geleden een duosim gehad en toen had ik soms ook dat probleem en bij mij kwam het doordat ik het niet goed afsloot. Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is, maar het is te proberen. Sluit ze beide eens helemaal af en doe er eerst 1 aan, kijk dan of je wel berichten binnen krijgt. Waarschijnlijk heb je dit zelf ook al wel 100x gedaan natuurlijk. :8

Het blijft een lastig verhaal en denk toch dat iemand van de technische dienst je daar mee moet helpen. Iemand van T-Mobile pakt het bericht op en die kunnen je dan doorzetten met het probleem. Zou mooi zijn als ze er een oplossing voor vinden.

Succes!

Reageer