Uiteraard kan ik de codes door laten bellen wat ik nu ook doe maar het is een lastig probleem, ik durf nergens een 2SA in te stellen, zeker niet voor buitenlandse applicaties oa paypal.
Ik heb al diverse keren contact met zowel de Helpdesk als de techn. dienst gehad want het probleem heeft te maken met het telefoonnummer. SMSjes worden wel verzonden maar komen niet aan. Technische dienst heeft het uitgebreid onderzocht vorig jaar juli maar konden toen de oorzaak van het probleem niet vinden en dus ook niet oplossen.
Er staat geen blokkade op het nummer en ook in mijn telefoon staat alles aan. Als ik mijn mans SIM er in doe dan ontvangt hij wel de 2SA. Ik heb een dualsim dus eventueel kan ik er een extra sim gaan gebruiken voor deze verificaties. Huidige nummer is al meer dan 15 jaar van mij en het heeft ooit gewerkt met de Google en Whatsappsmsjes.
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft gehad en een oplossing heeft gevonden?
Beste antwoord door Jaimy
Het is je goed recht om in te gaan op dat aanbod! Ik heb het daarom meteen voor je in het systeem doorgevoerd. De nummerwijziging geldt trouwens per direct. Ik zal je ook meteen het nieuwe telefoonnummer via een privébericht toesturen, zodat je direct weet van welke je gebruikmaakt.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag!