Beantwoord

Verkeerd emailadres


  • is net lid geworden
  • 0 reacties
Ook ik heb te maken met een verkeerd emailadres waardoor ik niet in staat ben om my tmobile te activeren. Heb nu al 10 keer telefonisch contact gehad en helaas nog steeds fout in het systeem van Tmobile waardoor ik mijn contract etc. niet kan inzien. Langzamerhand wanhopig.
icon

Beste antwoord door Hajar 2 mei 2019, 15:41

Hi Hali,

Maak je gebruik van een Thuis of Mobiel abonnement? Als je een mobiel abonnement hebt dan kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres, laatste 4 cijfers van je iban en het correcte e-mailadres. Als je een thuis abonnement hebt dan zet ik dit door naar mijn Thuis collega's.

Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Hali,

Maak je gebruik van een Thuis of Mobiel abonnement? Als je een mobiel abonnement hebt dan kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres, laatste 4 cijfers van je iban en het correcte e-mailadres. Als je een thuis abonnement hebt dan zet ik dit door naar mijn Thuis collega's.

Ik hoor graag van je!

Reageer