Beantwoord

Verkeerd voorgelicht in winkel

• 3 januari 2017
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Afgelopen zaterdag ben ik naar de T-Mobile shop in Spijkenisse gegaan. Aangezien zowel mijn man als ik al jaren bij T-Mobile zitten en gebruik maken van T-Mobile samen leek het ons handig om voor onze dochter een T-Mobile pre-paid kaart te halen voor haar eerste telefoon (ze gaat dit jaar naar de middelbare school). Er werd mij in de winkel verteld dat ik haar ook kan toevoegen aan T-Mobile Samen, zodat ze zowel haar vader, als haar moeder gratis kan bellen. Ook werd er duidelijk gezegd dat ook zij gewoon gebruik kon maken van het gratis maandelijkse cadeau van , bijvoorbeeld, 500mb internet. Om deze reden van de pre-paid een geweldig idee. Lage maandelijkse kosten. Op = op principe en toch nog 500 mb internet. Nu registreer ik haar net op MyT-Mobile en de T-Mobile app en wordt er gezegd dat zij als prepaid klant geen recht heeft op het maandelijkse cadeau. Compleet verkeerd voorgelicht dus en beslissing genomen op deze verkeerde voorlichting...
icon

Beste antwoord door David 3 januari 2017, 16:51

Hey Leeminky,

Dat is inderdaad slordig en ik zal dit ook zeker aankaarten bij de desbetreffende winkel. Het staat namelijk ook duidelijk in de voorwaarden op de website van T-Mobile Samen.

De 14 dagen bedenktijd waar Jan op doelt gaan alleen op voor online en telefonische bestellingen, niet in de winkel zelf. Het annuleren is dus niet meer mogelijk, maar toch denk ik met je mee over een mogelijke oplossing. Het onderling bellen kan sowieso met een Prepaid-aansluiting, maar extra 500 MB zit er dan inderdaad niet bij inbegrepen. Was dit één van de meest voorname redenen om voor Prepaid te gaan en bijvoorbeeld niet een Sim Only? Het op = op-verhaal gaat in dat geval dan weliswaar niet op, maar op die manier kun je nog wel op een voordelige manier een abonnement samenstellen voor jouw dochter. We zouden dit eventueel nog voor je kunnen regelen als je dit toch zou willen.

Bij Prepaid is het overigens wel zo dat, wanneer je een opwaardering doet, je mee kunt spelen met PrePaid Surprise. Naast allerlei soorten prijzen, kan jouw dochter dan ook extra MB's, SMS'jes of belminuten winnen. Op die manier krijgt zij toch alsnog wat extra's, waar ze wellicht mee uit de voeten kan?

Laat je het aan ons weten of wij nog ergens bij kunnen helpen? Voor verdere vragen of benodigd advies zitten we natuurlijk klaar! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat is niet leuk.
je hebt 14 dagen bedenktijd , dus je kunt het annuleren.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Leeminky,

Dat is inderdaad slordig en ik zal dit ook zeker aankaarten bij de desbetreffende winkel. Het staat namelijk ook duidelijk in de voorwaarden op de website van T-Mobile Samen.

De 14 dagen bedenktijd waar Jan op doelt gaan alleen op voor online en telefonische bestellingen, niet in de winkel zelf. Het annuleren is dus niet meer mogelijk, maar toch denk ik met je mee over een mogelijke oplossing. Het onderling bellen kan sowieso met een Prepaid-aansluiting, maar extra 500 MB zit er dan inderdaad niet bij inbegrepen. Was dit één van de meest voorname redenen om voor Prepaid te gaan en bijvoorbeeld niet een Sim Only? Het op = op-verhaal gaat in dat geval dan weliswaar niet op, maar op die manier kun je nog wel op een voordelige manier een abonnement samenstellen voor jouw dochter. We zouden dit eventueel nog voor je kunnen regelen als je dit toch zou willen.

Bij Prepaid is het overigens wel zo dat, wanneer je een opwaardering doet, je mee kunt spelen met PrePaid Surprise. Naast allerlei soorten prijzen, kan jouw dochter dan ook extra MB's, SMS'jes of belminuten winnen. Op die manier krijgt zij toch alsnog wat extra's, waar ze wellicht mee uit de voeten kan?

Laat je het aan ons weten of wij nog ergens bij kunnen helpen? Voor verdere vragen of benodigd advies zitten we natuurlijk klaar! 🙂
Dat van Prepaid Surprise wist ik inderdaad niet. We hebben het besproken thuis en laten het zoals het is. Dan maar geen internet (bijna overal wifi
Reputatie 7
Badge +20
Hi Leeminky,

Klopt inderdaad, tegenwoordig is bijna overal in Nederland wel een WiFi-spot te vinden. 🙂

Mocht je nog ergens vragen over hebben, dan horen we dat graag!

Reageer