Beantwoord

Verkeerde en onvolledige contracten

• 12 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 360 Bekeken

Reputatie 2
Geachte heer van der Plas,

Van u ontving ik een mail zgn. met mijn T-mobile contracten.
Het eerste PDF bevat gegevens waar geen begindatum in staat. Het 2e PDF betreft een contract op naam van mijn vrouw. Hier heeft zij geen toestemming voor gegeven. Hiermee doet u niet alleen uw werk correct, u overtreedt daarmee tevens de privacy wetgeving.

Graag ontvang ik, op grond van de eerder in mijn schriftelijk verzoek vermelde regelgeving zo spoedig mogelijk, doch binnen uiterlijk 2 weken, alle juiste gegevens waar ik om heb gevraagd. Een kopie legitimatie is reeds in uw bezit.

In afwachting van uw spoedige reactie,

Met vriendelijke groet,

Kees van Arkel

Op vr 10 aug. 2018 09:50 schreef contractinfo :
Tekst uit oorspronkelijke berichten weergeven
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 augustus 2018, 08:38

Hoi Kees,

Bedankt voor het delen van jouw mail!

Hieruit maak ik op dat je via mail al contact hebt met mijn collega's en daarom lijkt het mij handig om de communicatie via dat kanaal te houden. Ik denk dat de gesprekken anders wel heel erg door elkaar lopen en zo houden we het allemaal overzichtelijk. Mijn collega gaat jou uiteraard netjes verder helpen via mail!

Mocht je er echt niet uitkomen, dan kun je uiteraard nog even een berichtje sturen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kees,

Bedankt voor het delen van jouw mail!

Hieruit maak ik op dat je via mail al contact hebt met mijn collega's en daarom lijkt het mij handig om de communicatie via dat kanaal te houden. Ik denk dat de gesprekken anders wel heel erg door elkaar lopen en zo houden we het allemaal overzichtelijk. Mijn collega gaat jou uiteraard netjes verder helpen via mail!

Mocht je er echt niet uitkomen, dan kun je uiteraard nog even een berichtje sturen!

Reageer