Beantwoord

Verlengen op een andere naam

• 17 november 2015
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

De tijd is dan daar, ik moet voor me eigen telefoon gaan betalen, is ook vrij logies aangezien ik nu zelf geld verdien.

Mijn vader heeft al die tijd mijn abonnement betaald maar wilt nu dat het van mijn rekening word betaald.

Ik krijg de optie om te verlengen en dat wil ik ook gaan doen, want ik wil namelijk de samsung galaxy s6.
Door het te verlengen van mijn abonnement krijg ik korting, nu wil ik dus bereiken: het nieuwe abonnement voor de samsung galaxy s6 betalen van mijn eigen rekening maar toch de korting krijgen van het verlengen.

Hoe en in welke volgorde is het verstandigst dit te doen?

Met voorbad dank 🆒
icon

Beste antwoord door kme 18 november 2015, 01:44

Hoi Rayroompot,

Welkom op het forum!

Je kunt eigenlijk op twee manieren te werk gaan. Beiden komen op hetzelfde neer.

Je dient een Contractovername in te dienen, zodat jij het contract overneemt van je vader. Daarna kun je dan alsnog verlengen met je toestel en abonnement naar keuze. Je kunt ook kiezen om eerst te verlengen en daarna de overname in gang te zetten. Het komt dus beiden op hetzelfde neer.

Op DEZE en DEZE pagina vind je alle informatie over een contractovername.

Hopelijk genoeg en duidelijk geïnformeerd!

Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hoi Rayroompot,

Welkom op het forum!

Je kunt eigenlijk op twee manieren te werk gaan. Beiden komen op hetzelfde neer.

Je dient een Contractovername in te dienen, zodat jij het contract overneemt van je vader. Daarna kun je dan alsnog verlengen met je toestel en abonnement naar keuze. Je kunt ook kiezen om eerst te verlengen en daarna de overname in gang te zetten. Het komt dus beiden op hetzelfde neer.

Op DEZE en DEZE pagina vind je alle informatie over een contractovername.

Hopelijk genoeg en duidelijk geïnformeerd!

Succes!

Reageer