Beantwoord

Vermelding in publieke telefoongidsen

• 22 februari 2017
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Ik wil graag vermelding van mijn mobielnummer in de papieren telefoongids en op digitale gidsen. Het betreft 0xxxxxx. Dit telefoonnummer vervangt mijn vaste aansluiting 01xxxxxx. Hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Pilovali 22 februari 2017, 15:03

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Dit is een openbaar forum, daarom heb ik even je privé nummers weggehaald. Als je wilt dat T-Mobile nummer in de gids komt, kun je het beste even bellen met de klantenservice, chatten of wachten tot een T-Mobile medewerker deze topic oppikt.

Wat betreft je andere nummer; je kunt beter de provider (waarschijnlijk Ziggo sinds 26-11-2012 :)) van je 011 nummer even contacteren.

Weet je zo voldoende?

Groet,
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Dit is een openbaar forum, daarom heb ik even je privé nummers weggehaald. Als je wilt dat T-Mobile nummer in de gids komt, kun je het beste even bellen met de klantenservice, chatten of wachten tot een T-Mobile medewerker deze topic oppikt.

Wat betreft je andere nummer; je kunt beter de provider (waarschijnlijk Ziggo sinds 26-11-2012 :)) van je 011 nummer even contacteren.

Weet je zo voldoende?

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hey Theako01,

Goed om te zien dat Pilovali jou al geholpen heeft en ook jouw privégegevens verwijderd heeft. Houd hier inderdaad in het vervolg rekening mee, aangezien iedereen mee kan lezen op dit forum.

Ik heb jouw 06-nummer in ieder geval nu opengezet voor (online) telefoongidsen. Houd er rekening mee dat dit tot 8 weken kan duren. Wij kunnen inderdaad niet jouw vaste nummer wijzigen, maar daar heeft onze Klantexpert je ook al informatie over gegeven. :)

Laat je weten of wij je nog ergens bij kunnen helpen?
Ik neem nog wel even contact op met de servicedesk. Bedankt voor de snelle reactie.

Reageer