Beantwoord

Verwerking van contractovername

  • 21 maart 2017
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Ik heb vorige week een mail gestuurd over een contractovername. Wanneer krijg ik hier meer over te horen?
icon

Beste antwoord door David 22 maart 2017, 12:16

Hey Maxbar,

Goed dat je hier even navraag naar doet, dan kunnen we je hier wat meer info over geven! 🙂

Als het goed is heb je direct na jouw aanvraag voor contractovername een bevestiging gekregen, klopt dat ook? Hier staat precies in wat de verwachte tijd van verwerking is. Als je deze automatische bevestiging niet hebt ontvangen, dan kun je er vanuit gaan dat de aanvraag niet correct is ontvangen. Deze zou ik dan nogmaals versturen, het kan soms zo zijn dat er iets fout gaat en dat het verzoek niet goed is geland.

Mocht je wél een bevestiging hebben gekregen, dan kun je de verwerkingstijd aanhouden. Het kan natuurlijk altijd net iets langer duren, maar in principe zou het binnen die tijd gewoon moeten lukken. Als de verantwoordelijke afdeling dan nog iets nodig heeft van jou, dan zullen zij hierover direct contact met je opnemen om dit te bespreken. Er wordt dus sowieso zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen na het opsturen van de aanvraag!

Laat je ons weten of je de bevestiging hebt ontvangen en, zo ja, of de verwerkingstijd dan al verlopen is? Stuur dan sowieso dus de aanvraag nog even opnieuw en laat het ons dan even weten. We kunnen dan eventueel kijken waar het verkeerd loopt! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Maxbar,

Goed dat je hier even navraag naar doet, dan kunnen we je hier wat meer info over geven! 🙂

Als het goed is heb je direct na jouw aanvraag voor contractovername een bevestiging gekregen, klopt dat ook? Hier staat precies in wat de verwachte tijd van verwerking is. Als je deze automatische bevestiging niet hebt ontvangen, dan kun je er vanuit gaan dat de aanvraag niet correct is ontvangen. Deze zou ik dan nogmaals versturen, het kan soms zo zijn dat er iets fout gaat en dat het verzoek niet goed is geland.

Mocht je wél een bevestiging hebben gekregen, dan kun je de verwerkingstijd aanhouden. Het kan natuurlijk altijd net iets langer duren, maar in principe zou het binnen die tijd gewoon moeten lukken. Als de verantwoordelijke afdeling dan nog iets nodig heeft van jou, dan zullen zij hierover direct contact met je opnemen om dit te bespreken. Er wordt dus sowieso zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen na het opsturen van de aanvraag!

Laat je ons weten of je de bevestiging hebt ontvangen en, zo ja, of de verwerkingstijd dan al verlopen is? Stuur dan sowieso dus de aanvraag nog even opnieuw en laat het ons dan even weten. We kunnen dan eventueel kijken waar het verkeerd loopt! 🙂
Hoi David,
Ik heb inderdaad een mail ontvangen. Helemaal over heen gekeken. Dank voor je reactie.

Nog wel een andere vraag, mijn contract loopt overmorgen af. Kan ik deze verlengen terwijl er een contractsovername loopt? Ik wil namelijk naar een Go abonnement.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hey Maxbar,

Kan gebeuren en zo te zien is het gisteren toevallig ook gelukt met het verwerken van de contractovername! :)

Ik wilde al aangeven dat het niet mogelijk is te verlengen op het moment dat je een contractovername aanvraagt, maar deze is al verwerkt. Ik zie dat je gelijk ook hebt doorgepakt en het contract hebt verlengd, helemaal top! De einddatum van het huidige contract is 24 maart, dus zaterdag gaat jouw verlenging van start. Alvast veel plezier ermee!

Als we nog ergens bij kunnen helpen op het forum, dan horen we dat graag!

Reageer