Beantwoord

Verwijderen berichten uit Visual Voicemail lukt niet

Sinds gisteravond lukt het niet meer om berichten uit mijn Visual Voicemail te verwijderen. Als ik een bericht verwijder, verschijnt deze automatisch weer terug in m'n voicemail inbox. Gisteravond verdwenen ze daarmee uit de 'Verwijderde berichten' map; inmiddels kan ik eindeloos kopieën maken naar die map. Als ik berichten verwijder heb ik ze uiteindelijk zowel in de inbox als in de 'Verwijderde berichten' map staan.
Van het één op het andere moment is het onmogelijk geworden. Voordat het niet meer lukte, heb ik namelijk nog een stuk of zes berichten kunnen verwijderen.

Ik heb stap 1 t/m 8 van de apple support rondom Visual Voicemail (https://support.apple.com/nl-nl/HT201436) al doorlopen. Niets heeft geholpen.
Ik heb een iPhone 6, met sinds vandaag iOS 9.0.2.

Wie heeft de oplossing?
icon

Beste antwoord door tclinden 17 oktober 2015, 16:09

Hoi Issam,

Dank je voor die link! Uiteindelijk was dit de oplossing:
- Telefoon in vliegtuigmodus
- Voicemailberichten verwijderen
- Berichten verwijderen uit map 'Verwijderde berichten'
- Telefoon uit en aanzetten
- Vliegtuigmodus uitzetten

Ik heb hierna getest of nieuwe voicemailberichten wél op de normale manier verwijderd kunnen worden. Ik heb mezelf gebeld en de voicemail ingesproken. Dit bericht kon ik wel normaal verwijderen.
Het probleem lijkt nu dus opgelost 🙂 Ik hoop dat het nu weer normaal blijft werken.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi tclinden,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat je Visual Voicemail ineens zulke kuren vertoont. Ik heb je Visual Voicemail voor je gereset. Kun je mij laten weten of het nu wel lukt om berichten te verwijderen?

Ik hoor graag van je! 🙂
Hi Hajar,
Helaas lukt het nog steeds niet 😞 De berichten schieten alsnog terug in m'n inbox.
Reputatie 6
Badge +16
@tclinden,

Erg vreemd. Dit moeten we natuurlijk zo snel mogelijk oplossen.

Zou je een kijkje willen nemen in dit topic. Hier worden namelijk een aantal oplossingen genoemd. Ik hoop dat je met behulp van deze informatie de voicemail berichten alsnog kan verwijderen.

Laat het ons weten!
Hoi Issam,

Dank je voor die link! Uiteindelijk was dit de oplossing:
- Telefoon in vliegtuigmodus
- Voicemailberichten verwijderen
- Berichten verwijderen uit map 'Verwijderde berichten'
- Telefoon uit en aanzetten
- Vliegtuigmodus uitzetten

Ik heb hierna getest of nieuwe voicemailberichten wél op de normale manier verwijderd kunnen worden. Ik heb mezelf gebeld en de voicemail ingesproken. Dit bericht kon ik wel normaal verwijderen.
Het probleem lijkt nu dus opgelost 🙂 Ik hoop dat het nu weer normaal blijft werken.
Reputatie 6
Badge +16
HI tclinden,

Ah, dat maakt me blij! Goed om te lezen dat het is opgelost.

Bedankt voor het delen van je oplossing. Ik ben ervan overtuigd dat veel mensen hier wat aan gaan hebben. 😉

Reageer