Beantwoord

Verzoek correctie bkr codering

• 31 mei 2018
  • 6 reacties
  • 210 Bekeken

Graag zou ik willen weten hoe ik een officieel verzoek kan doen voor een correctie van een bkr codering.
icon

Beste antwoord door David 1 juni 2018, 10:19

Hoi Henk,

Goed dat je hier bewust mee bezig bent!

Zou je kunnen aangeven op welke correctie je doelt? Als het er om gaat dat je van de BKR af zou willen, dan moet je het resterende toestelkrediet voldoen. Dit kan heel eenvoudig via My T-Mobile, onder het kopje 'Mijn abonnement'. Daar vind je het toestelkrediet en de mogelijkheid om dit af te betalen.

Mocht het zo zijn dat je iets anders bedoelt, laat het dan gerust weten, dan helpen we je verder!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Henk,

Goed dat je hier bewust mee bezig bent!

Zou je kunnen aangeven op welke correctie je doelt? Als het er om gaat dat je van de BKR af zou willen, dan moet je het resterende toestelkrediet voldoen. Dit kan heel eenvoudig via My T-Mobile, onder het kopje 'Mijn abonnement'. Daar vind je het toestelkrediet en de mogelijkheid om dit af te betalen.

Mocht het zo zijn dat je iets anders bedoelt, laat het dan gerust weten, dan helpen we je verder!
zit met hetzelfde .... zou graag zien dat de codering bij bkr wordt opgeheven ... hoe kunne jullie dat doen voor mij ...
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ver00tje,

Wat bedoel je precies? Heb je wellicht al wat aan het antwoord dat David hierboven heeft gegeven?
ivm H codering, kan ik geen lening krijgen voor een auto, wat ik dringend nodig heb. als die codering weg is, is het geen probleem. maar dat moet T-Mobile doen .... ....
crediet is afbetaald ....
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ver00tje,

Ik zie dat je via een ander kanaal al contact met ons hebt opgenomen en dat dit is doorgezet voor je! Mijn collega's zullen dit zo spoedig mogelijk oppakken.

Reageer