Beantwoord

Video bellen blokkeren

• 16 april 2017
  • 6 reacties
  • 2349 Bekeken

Wil video bellen uitzetten en het kan volgens mij niet met me toestel zelf. Kunnen jullie dat doen en zijn er kosten aan verbonden?
icon

Beste antwoord door Hajar 19 oktober 2017, 13:55

Hi Qeweasel,

Van welk toestel maak jij gebruik? Deze optie is nog maar op weinig telefoons standaard ingesteld (voornamelijk bij Samsung Galaxy-toestellen). Andere toestelleveranciers, zoals Apple, HTC, LG en Sony, hebben deze mogelijkheid verwijderd uit hun toestellen. Heb je het soms over Skype of Facetime?

Ik hoor graag van je.
Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb het net uitgeprobeerd en het is geblokkeerd. Thanks!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Qweasel,

Ik zie inderdaad dat je gebruik hebt gemaakt van het videobellen en heb daarom de blokkade voor je geplaatst. Zo kun je met een gerust hart via Whatsapp bellen! Kun je jouw telefoon opnieuw opstarten en checken of het nu inderdaad geblokkeerd is? Ik hoor het graag van je! 😃
Ik heb een samsung J5(2016) met onbeperkt internet. Volgens mij heb ik alleen via Whatsapp video gebeld. Dit hoort normaal toch uit de internetbundel te gaan? Vreemd dat er dan toch extra kosten voor in rekening worden gebracht.

Misschien heb ik per ongeluk op het verkeerde icoontje gedrukt. Vandaar dat ik deze optie permanent wil laten uitschakelen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Qeweasel,

Van welk toestel maak jij gebruik? Deze optie is nog maar op weinig telefoons standaard ingesteld (voornamelijk bij Samsung Galaxy-toestellen). Andere toestelleveranciers, zoals Apple, HTC, LG en Sony, hebben deze mogelijkheid verwijderd uit hun toestellen. Heb je het soms over Skype of Facetime?

Ik hoor graag van je.
Zou je voor mij deze dienst ook willen blokkeren? Het scheelt een hoop in de (ongewenste) kosten.
Reputatie 4
Hoi F.Chatri,

Natuurlijk kan ik je daarbij helpen! :D

Ik heb de blokkade op videobellen voor je geactiveerd. Kan je even kijken of het is gelukt?

Je kunt inderdaad niet zelf het videobellen blokkeren via jouw toestel.

Don't worry, je hoeft er niks voor te betalen! Het is helemaal gratis en onderdeel van onze lieve service! 🆒

Heb je nog vragen, stel ze gerust.

Reageer