video bellen via telefoon werkt niet s8

• 1 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 627 Bekeken

Goedendag,

Ik kan wel gebeld worden met videobellen, maar zelf kan ik niet videobellen naar iemand.

Is dat geblokkeerd bij jullie? Zo ja kunnen jullie dat deblokkeren? Want ik wil dat graag gebruiken.

Met vriendelijke groet, Naomi

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @NaomiLinden

Ik denk graag met je mee! Van welk toestel maak jij gebruik? Op welke manier probeer je te videobellen? Via Facetime, Skype, Whatsapp of op een andere manier? Wat voor melding krijg je als je probeert te videobellen? Wij hebben zelf niks geblokkeerd dus ik hoor graag hoe ik je verder kan helpen.
Het gaat om het videobellen via de telefoonfunctie.

Vja Whatsapp enzo werkt het wel. Dat bedoel ik niet. Maar dat is via een app en dus via internet.
Het gaat dus erop dat ik ipv bellen of een berichtje via de telefoonfunctie de optie videobellen wil gebruiken en die doet het niet.

Ik heb een Samsung S8, maar ook als ik mijn kaartje in een andere doe werkt het niet.

Ik las op internet dat dat bij de provider geblokkeerd kan zijn, omdat dat geld kost?

As ik op de functie klik dan zie ik mezelf en van de gebelde een zwart scherm en dan breekt hij hem direct af. Dus dat het geblokkeerd is.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Naomi,

Ik heb ook de blokkade gecontroleerd, maar deze staat er bij jou niet op. Het zal in dit geval dus echt in de telefoon zelf zitten, niet aan de kant van ons systeem (ofwel, de simkaart). Heb je de nieuwste software er wel op staan? Je kunt anders een fabrieksreset uitvoeren, maar dat is wel een vrij "ingrijpende" handeling. Zorg er dan ook voor dat je even een goede back-up maakt van je gegevens, zodat je niets verliest.

We horen graag of het je gelukt is!

Reageer