Vraag

Video chatten via google talk

Ik heb een samsung galaxy s2 en via google talk dacht ik gratis contact te hebben met vrienden. Volgens mijn belstatus ben ik nu al 30 euro kwijt aan video bellen en 21 juni komt pas mijn nieuwe factuur uit. Ik durf nu niet meer te video chatten uiteraard. Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice van T mobile en die zegt dat ze niet aansprakelijk zijn voor apps van derden. Maaaaaaaaaaaaaar dan denk ik hallo google talk is toch echt gratis. Heb een en ander nog een keer goed nagelezen bij google talk en kan niet anders er uithalen dat dit gratis is. Wie heeft hier ook ervaringen mee en heeft deze kosten ook in rekening gebracht gekregen door T mobile. Wie heeft voor de rest tips, want mijn vriendenkring kan wel gewoon gratis video chatten. Ligt dit aan T mobile of heb ik gewoon pech. Ik snap er om eerlijk te zijn echt niets van en heb uiteraard geen zin in extra kosten die enkel oplopen. Alvast bedankt.

1 reactie

Reputatie 4
@ --stadiktom

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit even navraagt! Ik zie dat je door videobellen inderdaad overige kosten hebt gemaakt. Je hebt een Smart Plus 300 abonnement, waarbij je extra betaald voor videotelefonie. Via deze link kan je de prijslijst van jouw abonnement zien, waarbij dit ook duidelijk staat aangegeven! 🙂

Via My T-Mobile kan je bij de belstatus kiezen voor 'mijn gespreksdetails' en zien hoe deze kosten precies zijn opgebouwd. Het videobellen heeft alleen plaatsgevonden op 22/05 en op 23/05, dit lijkt dus op een 'normaal' videogesprek en geen functionaliteit die in Google Chat zit.

Reageer