Beantwoord

Video telefonie uitschakelen

Hoe zet ik dat uit?
icon

Beste antwoord door Amy 5 maart 2016, 15:34

Hey Yomade,

Videotelefonie is een beetje een verouderde dienst. Veel mensen maken tegenwoordig gebruik van bijvoorbeeld Skype of Facetime. Voor zover wij weten kunnen alleen Samsung Galaxy toestellen nog onderling videobellen. Aangezien jij er geen gebruik van wilt maken heb ik een blokkade geplaatst op het videobellen. :)

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Yomade,

Videotelefonie is een beetje een verouderde dienst. Veel mensen maken tegenwoordig gebruik van bijvoorbeeld Skype of Facetime. Voor zover wij weten kunnen alleen Samsung Galaxy toestellen nog onderling videobellen. Aangezien jij er geen gebruik van wilt maken heb ik een blokkade geplaatst op het videobellen. :)

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Dank voor de blokkade. Wist niet eens dat ik het gebruikt had, niet bewust in ieder geval. Zag het om mijn rekening. Wel vreemd dat dit 'verouderde ' systeem dan standaard op mijn GSM staat en dat je het dan ongemerkt gebruikt. ...je merkt het dan pas in je portemonnee als het te laat is... anyway once but never again. Les voor allemaal!
Ja ik wil voor mijn dochtertje ook die blokkade maar krijg maar geen andwoord op mijn vraag
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jenny,

Je hebt al 2 topics aangemaakt en ook 2 keer antwoord ontvangen. Zou je het in het vervolg bij 1 vraag/topic willen houden? Het meerdere malen plaatsen van dezelfde vraag is ook tegen de huisregels en zorgt voor verwarring en onoverzichtelijkheid.
Hoi David,

Kunnen jullie dat videobellen voor mij ook uitzetten?
Alvast dank!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi crtnn,

Leuk dat je langskomt op het forum! Ik heb gelijk een blokkade voor je geplaatst. Zet voor de zekerheid even je toestel uit en aan. Fijn weekend alvast toegewenst en als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Ik lees nu dat jullie videobellen kunnen blokkeren. Kun je dat voor mij ook regelen. Ik snap niet dat we dat als Samsung gebruiker niet zelf kunnen instellen.
Al vast bedankt.
Reputatie 4
Hoi Mario,

Dat heb je goed gezien! :D

Ik heb het direct voor je geblokkeerd. Het zou inderdaad heel handig zijn van Samsung als de gebruiker het zelf zou kunnen blokkeren. Vergeet trouwens niet je telefoon even opnieuw op te starten. Je bent altijd welkom op het forum om je vragen te stellen of ervaringen te delen.
Hi.

Zou je de video telefonie kunnen blokkeren bij mij? Kom er nu pas achter dat mijn facturen enorm hoog zijn hierdoor.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marlissaim,

Nooit fijn als jouw factuur hoger is dan je had verwacht! Ik heb gelijk jouw facturen bekeken en ik zie op jouw factuur van 22/05 inderdaad kosten voor video telefonie. Ik heb gelijk een blokkade geplaatst, zodat je daar geen kosten meer voor kunt krijgen. Ik zie wel dat op jouw factuur van 22/05 en 21/06 vooral hoge kosten zijn ontstaan doordat je over jouw 120 belminuten heen bent gegaan. Verwacht je deze maand weer veel te bellen? Dan is het misschien handiger om jouw belbundel te verhogen naar onbeperkt bellen. Je betaalt daar 7,99 euro per maand voor (momenteel betaal je 2,00 euro per maand voor 120 minuten). Je kunt jouw belbundel wijzigen via My T-Mobile > Bundels aanpassen.

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft! Als je nog vragen hebt laat het gerust weten. Ik help je graag!
Ik lees nu dat jullie videobellen kunnen blokkeren. Kun je dat voor mij ook regelen. Ik snap niet dat we dat als Samsung gebruiker niet zelf kunnen instellen.
Al vast bedankt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tankie45,

Dat kan ik zeker voor je regelen 🙂 Ik heb de blokkade zojuist geactiveerd. Start voor alle zekerheid even jouw toestel opnieuw op. Dan is het in orde!

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
goedemiddag,
ik zag zojuist op mijn laatste factuur een bedrag aan video telefonie??
is het mogelijk om deze per direct uit te schakelen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi L. Spaans,

Het klopt inderdaad dat je voor videotelefonie op jouw toestel moet betalen. In jouw prijslijst vind je het tarief van €0,51 per minuut, dit kan dus snel oplopen. Ik heb ook gelijk een blokkade geplaatst voor jou op videotelefonie. Je kunt natuurlijk altijd nog een alternatief gebruiken, zodat je alsnog kunt videobellen. Als je WiFi gebruikt in plaats van mobiele data, dan kost het je uiteindelijk niets.

Als wij je verder nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten! We helpen je er graag bij verder!
Hi T-Mobile!

Zouden jullie aub een blokkade kunnen toepassen op mijn Videotelefonie?

Alvast bedankt!

Fazilah
Reputatie 7
Badge +20
Hi Fazilah,

Natuurlijk! Die heb ik zojuist voor je geactiveerd!

Als we nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je! 🙂
Hi T-Mobile!

Zouden jullie aub een blokkade kunnen toepassen op mijn Videotelefonie?

Alvast bedankt!

Rob
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rob,

Dat kan zeker! Ik heb direct een blokkade geactiveerd voor videotelefonie. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is! Als je nog vragen hebt, let me know!

Reageer